مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری:

بدون مجاهدت شهدای مدافع حرم باید در شهر‌های ایران به مقابله با داعش می‌پرداختیم

«عسگری» گفت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند تا از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند بدون شک امروز باید در خیابان‌های شهر با گروهک تروریستی داعش مقابله می‌کردیم.
کد خبر: ۶۰۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱ - 08August 2023

بدون مجاهدت شهدای مدافع حرم باید در شهر‌های ایران به مقابله با داعش می‌پرداختیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «اسماعیل عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری امروز در آیین غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدای مدافع حرم استان که به مناسبت ۱۸ مرداد با حضور خانواده معزز شهدا مدافع حرم و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و تبریک روز خبرنگار به فعالان این عرصه، اظهار داشت: ۱۸ مردادماه با عنوان روز گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مدافع حرم نامگذاری شده است.

وی افزود: امسال روز بزرگداشت یاد شهدای مدافع حرم در ۱۸ مردادماه با مصیبت آل‌الله و حرکت کاروان کربلا به سوی شام مصادف شده و این موضوع درواقع اتفاقی عظیم است و در آن درس‌های مهمی نهفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با اشاره به سخن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ادامه داد: ایشان فرمودند «ایران حرم است» درحقیقت اگر شهدای مدافع حرم نبودند تا از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند بدون شک امروز باید در خیابان‌های شهر با گروهک تروریستی داعش مقابله می‌کردیم.

عسگری عنوان کرد: مجاهدت‌های شهدای مدافع کیلومتر‌ها خارج از مرز‌های کشور درس بزرگی به ملت ایران می‌دهد که تمامی افراد جامعه وظیفه دارند در حد توان خود برای دفاع از جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند همچنین این شهدای گرانقدر به ما در ایثار، گذشت و مقاومت دادند و ما همیشه مدیون این شهدا و خانواده‌های معزز آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار