طی سخنانی؛

مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان: موزه‌های دفاع مقدس از بستر‌های مهم انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده است

سردار «مطهری» با بیان اینکه موزه‌های دفاع مقدس از بستر‌های مهم انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروز و آینده است، گفت: نسل جوان و نوجوان جامعه نیازمند اقدامات حماسی، محیطی و حرکتی در حوزه دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۶۰۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷ - 07August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار «جلیل موقوفه‌ئی» فرمانده انتظامی استان سمنان با سردار پاسدار «عباس مطهری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار مطهری در این دیدار اظهار داشت: در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید از خلاقیت، ابتکار، نوآوری و تنوع در برنامه‌ها بهره گرفت.

وی با بیان اینکه مرصاد اوج افتخار استان سمنان در دوران دفاع مقدس بود، افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت مهم است.

مطهری ادامه داد: حماسه مردم استان سمنان در دوران دفاع مقدس در یادواره‌ها و مراسم برای جوانان بازگو شود و نسل گام دوم انقلاب به عنوان نقش آفرینان ترویج فرهنگ دفاع مقدس در مراسمات حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: موزه‌های دفاع مقدس یکی از بستر‌های مهم انتقال فرهنگ و معارف دفاع مقدس به نسل امروز و آینده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان گفت: نسل جوان و نوجوان جامعه نیازمند اقدام‌های حماسی، محیطی و حرکتی در حوزه دفاع مقدس هستند که موزه‌های دفاع مقدس باید در این راستا پیش‌بینی‌های لازم محتوایی را داشته باشند.

در ادامه سردار «جلیل موقوفه ئی» ابراز داشت: انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل نوجوان امروز ضروری است و استفاده از ابزار هنر برای گسترش فرهنگ دفاع مقدس بسیار مؤثر و مهم است که باید مدنظر قرار گیرد.

خلاقیت، ابتکار، نوآوری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار