در مراسم معارفه مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران مرکز جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی است

سرهنگ «سلامی» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران به عنوان مرکز جهادتبیین و بصیرت‌افزایی دفاع مقدس در خدمت جوانان این استان و پیشکسوتان جهاد و مقاومت است.
کد خبر: ۶۰۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴ - 05August 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران مرکز جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آئین تکریم و معارفه مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران پیش از ظهر امروز با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران، «سیدمحمود حسینی‌پور» استاندار مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین «حیدر مصلحی» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، سردار «اسکندر مومنی» دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدحسین ستوده» رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، سردار «کمیل کهنسال» از فرماندهان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت، امیر «محمد گلمایی» از فرماندهان دوران دفاع مقدس، مدیران کل و مسئولان دفاتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهر‌های استان مازندران، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و اصحاب رسانه استان، در سالن غدیر سپاه کربلاء ساری برگزار شد.

در این مراسم، مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران طی سخنانی، با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: مازندران در طول تاریخ به علمای وارسته و دانشمندان و فرهیختگانش و ۱۰ هزار و چهارصد شهید و ۱۷۲ هزار رزمنده دلاور و خط شکن و مردم همیشه در صحنه‌اش شهرت دارد چراکه اینجا دیار علویان است.

وی  افزود: استان مازندران استان بسیار پرافتخاری است و مردم مجاهد و شهیدپرور این استان در همه میادین جهاد و شهادت از خاص‌ترین مردم در کشور بودند.

سرهنگ سلامی اذعان داشت: طبیعتا در استان مازندران با وجود تمام افتخارات در طول تاریخ به‌ویژه دوران دفاع مقدس؛ اولویت اول ما ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با استفاده از تمامی ظرفیت‌های استانی و ملی خواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا در یک زمان‌بندی مشخص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان را تکمیل و به عنوان مرکز جهادتبیین و بصیرت‌افزایی دفاع مقدس در خدمت جوانان این استان و پیشکسوتان جهاد و مقاومت باشد.

سرهنگ سلامی بیان کرد: همچنین در حوزه معارف دفاع مقدس هدف‌گذاری این است در ۱۰۰درصد دانشگاه‌های استان دو واحد درسی دفاع مقدس تدریس شود و در سطح کارکنان و حوزه فعالیت‌های مجازی دفاع مقدس کودک و خانواده و دفاع مقدس سایر حوزه‌ها بنا را بر هدف‌گذاری مشخص داریم تا اثربخشی داشته باشیم.

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالله ملکی» مدیرکل پیشین حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار