طی سخنانی مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه: ایستادگی ملت ایران با تکیه بر فرهنگ عاشورا/ ثبت سالروز عملیات مرصاد تحت عنوان روز کرمانشاه اقدام ارزشمندی است

سردار «خوشبخت» گفت: عملیات مرصاد آخرین عملیات هشت سال دفاع مقدس و پایان منافقین بود و مردم استان کرمانشاه در این عملیات برگ زرین دیگری به افتخارات خود برای نظام جمهوری اسلامی رقم زدند.
کد خبر: ۶۰۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ - 29July 2023

عملیات مرصاد آخرین عملیات هشت سال دفاع مقدس و پایان منافقین بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در جلسه شورای اداری کارکنان این اداره کل با اشاره به ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش اظهار داشت: محرم و عاشورا بسترساز بسیاری از مبارزات در جهان است.

وی با بیان اینکه پیام نهضت عاشورا ایستادگی و مقاومت در برابر دنیای استکبار است را باید به گوش جهانیان برسانیم، گفت: امام حسین (ع) به ما آموخت که در برابر ظلم و ستم باید ایستادگی کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با تأکید بر پیام حرکت فرهنگی اربعین، جاودانگی حادثه کربلا را به همراه دارد، افزود: دشمنان اهل‌ بیت با هیچ حربه‌ای نمی‌توانند این حرکت را کمرنگ کنند.

سردار خوشبخت با اشاره به اینکه اجتماع مردم مشهدالرضا در عزای سید و سالار شهیدان، دشمنان نظام مقدس اسلامی را خشمگین کرده است، ابراز داشت: ایران اسلامی با تکیه بر فرهنگ عاشورا و معارف حسینی در برابر شرق و غرب ایستادگی کرد.

سردار خوشبخت عملیات مرصاد را آخرین عملیات هشت سال دفاع مقدس و پایان منافقین عنوان کرد و افزود: مردم استان کرمانشاه در این عملیات برگ زرین دیگری به افتخارات خود برای نظام جمهوری اسلامی رقم زدند. باید از این فرصت به خوبی برای بیان نقش کرمانشاه در دوران دفاع مقدس و رشادت‌های مردم این سرزمین بهره بگیریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه به ثبت سالروز عملیات مرصاد تحت عنوان روز کرمانشاه در تقویم اشاره کرد و گفت: این موضوع که با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و این اداره کل انجام شد، رخداد بسیار ارزشمندی بود که باید به خوبی از آن استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار