امام جمعه موقت شهرکرد:

نیرو‌های نظامی و انتظامی در ایران تربیت یافته مکتب عاشورا هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین «فاطمی» با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمامی نیرو‌های نظامی و انتظامی تربیت شده مکتب شهدای کربلا هستند، گفت: این نظام براساس فرهنگ غنی اسلام و مکتب مهدویت پرورش یافته و به همین جهت نیز سربازان عرصه امنیت همواره جان بر کف و آماده حفظ و حراست میراث گرانبهای خود هستند.
کد خبر: ۶۰۶۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴ - 29July 2023

نیرو‌های نظامی و انتظامی در ایران تربیت یافته مکتب عاشورا هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین «ابوالحسن فاطمی» امام جمعه موقت شهرکرد ‌امروز در مراسم تشییع شهید امنیت «علی شوقی آلیکوهی» ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این شهید والامقام، اظهار داشت: آنچه که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انتظار می‌رود این است که همواره نیرو‌های نظامی، انتظامی و سربازان وطن آمادگی حفظ امنیت و اسلام را داشته باشند و افتخار می‌کنیم که این سربازان تربیت یافته مکتب عاشورا هستند.

وی با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمامی نیرو‌های نظامی و انتظامی تربیت شده مکتب شهدای کربلا هستند و الگو‌های بزرگی همچون این شهدای گرانقدر دارند، افزود: این نظام براساس فرهنگ غنی اسلام و مکتب مهدویت پرورش یافته و به همین جهت نیز سربازان عرصه حفظ امنیت همواره جان بر کف و آماده حفظ و حراست میراث گرانبهای خود هستند.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: براساس روایات گفته می‌شود یاران و سربازان امام زمان (عج) ویژگی‌هایی دارند که براساس آن‌ها در روز همچون شیران و در شب مانند راهبان هستند یعنی در شب به عبادت خداوند مشغول هستند و ما افتخار می‌کنیم افرادی با چنین خصوصیاتی در کشور عزیز ما وجود دارد.

فاطمی عنوان کرد: از تمامی نهاد‌های چهارمحال و بختیاری درخواست داریم براساس حوزه وظایف خود تلاش کنند تا از وقوع درگیری‌های افراد در استان بر سر موضوعات مختلف جلوگیری کنند تا به این صورت هم در راستای تامین امنیت گام مثبتی برداشته شود و هم از وقوع اتفاقات تلخ جلوگیری شود البته بزرگان و ریش سفیدان هر قوم و خانواده‌ای نیز در این زمینه وظایف مهمی برعهده دارند و می‌توانند از وقوع درگیری‌های خانوادگی پیشگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: همگی ما باید قدردان خون شهدا باشیم همچنین لازم است قدردان زحمات نیروی انتظامی و سایر ارگان‌هایی که برای سربلندی ایران اسلامی تلاش می‌کنند باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار