یادداشت/ سردار یوسفعلی‌زاده

افشای ماهیت حقیقی منافقین؛ عرصه‌ای از جهاد تبیین

همه کسانی که از جنایات منافقین مطلع هستند وظیفه دارند پرده از چهره خبیث این سازمان مخوف وکثیف بردارند تا جنایات آن‌ها در لابه‌لای ورق‌های تاریخ گم نشود. هرچند عملکرد خیانت‌آمیز منافقین به گونه‌ای نبوده که بتوان به راحتی فراموش کرد.
کد خبر: ۶۰۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹ - 27July 2023

افشای ماهیت حقیقی منافقین؛ عرصه‌ای از جهاد تبیین////////یادداشت در مرحله اخذ تاییدیه استگروه استان‌های دفاع‌پرس‌- سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی؛ منافقین کوردل که کاری جز شرارت و خباثت و ترور و دشمنی در طول دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و پس از آن تاکنون نداشته‌اند هرگاه فرصتی یافته‌اند به خیال خام خویش و به طمع فروپاشی نظام مقدس اسلامی و جایگزینی خود به‌عنوان دگر نظام تلاش کرده‌اند.

یکی از مقاطع تاریخی این حرکت مذبوحانه و مفتضحانه ترتیب دادن عملیات به اصطلاح «فروغ جاویدان» در سال ۱۳۶۷ بود. که بحمدالله دست قدرت خدا از آستین رزمندگان کفرستیز عرصه‌های عزت و شرف بیرون آمد و سیلی محکمی به شرک و نفاق و حامین منطقه‌ای و بین‌المللی آنان وارد ساخت که هنوز حرارت شعله‌های خشم امت حزب‌الله از عملیات «مرصاد» بر پیکر مفلوک منافقین مشاهده می‌شود.

در سی و پنجمین سالگرد عملیات «مرصاد» یاد یاران پیشکسوت شهید و ایثارگر به ویژه شهیدان سردار سرلشکر پاسدار «نورعلی شوشتری» و امیر سپهبد «علی صیاد شیرازی» که در این عملیات نقش بسزایی داشتند را گرامی می‌داریم.

منافقین و جریان نفاق از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز به دنبال مصادره مبارزات امام خمینی (ره) و امت حزب‌الله به نفع خود بودند و در این راه از هیچ دروغ و جنایتی دریغ نکردند. منافقین در طول دفاع مقدس هم‌پیمان و در خدمت صدام بودند و بعد از سقوط وی نیز به خدمت نظام سلطه در آمدند؛ مزد خوش‌خدمتی منافقین حذف نام این گروه از لیست گروه‌های تروریستی و فعالیت آزاد در عرصه‌های بین‌المللی بود.

تلاش استکبار حفظ منافقین به‌عنوان ساختاری نوکرصفت است؛ بر همین اساس جریان نفاق را نباید تمام شده قلمداد کرد؛ بلکه نبرد با نفاق جریان دارد؛ همان‌گونه که نبرد با کفار و متجاوزین خارجی و دشمن آشکار پایان‌ناپذیر است.

امروز منافقین با گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هر رنگی که داشتند باختند و به هر شکلی که در آمدند افشا شدند. منافقین به‌عنوان دشمنان زخم‌خورده و دیرین انقلاب اسلامی متعهد به دشمنی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در طول این سال‌ها هیچ‌گاه از مسیری که منحرف شدند، برنگشتند.

همه کسانی که از جنایات منافقین مطلع هستند وظیفه دارند پرده از چهره خبیث این سازمان مخوف وکثیف بردارند تا جنایات آن‌ها در لابه‌لای ورق‌های تاریخ گم نشود. هرچند عملکرد خیانت‌آمیز منافقین به گونه‌ای نبوده که بتوان به راحتی فراموش کرد.

به جنایات منافقین در دوران دفاع مقدس کمتر پرداخته شده، علت هم آن است که صدام به‌عنوان دشمن مهاجم نوکر اصلی استکبار بود و سازمان منافقین در نقش کارگزاران نظام سلطه و نوکر صدام ایفای نقش می‌کردند. هرچند آمار شهدای ترور ۱۷ هزار نفر اعلام شده است اما شهدای عملیات‌هایی که با عدم‌الفتح مواجه می‌شد نتیجه خیانت جریان نفاق و دادن اطلاعات از طریق جاسوسی به ارتش بعث عراق بود.

باید نسبت به جریان نفاق و عملکردی که از گذشته تا به امروز داشته حساسیت‌ها را بیشتر کرد و در تحلیل‌ها اقدامات خباثت‌آمیز سازمان منافقین را بازخوانی کرد.

نباید مأموریت تبیین، افشا، آگاه‌سازی، بصیرت‌افزایی و همچنین هوشیاری‌های فرهنگی و اجتماعی در خصوص کارنامه سیاه منافقین، مورد غفلت قرار بگیرد. اگر این مهم محقق نشود دشمن از نقاطی به نظام ضربه خواهد زد که برای آن پیش‌بینی نشده است.

آحاد جامعه اسلامی باید با هوشیاری کامل نسبت به خط نفاق و اهدافی که در گذشته دنبال می‌کرده و امروز نیز روند دشمنی خود را ادامه می‌دهد شناخت کامل پیدا نمایند و جنایاتی که در حق امت حزب‌الله در این سرزمین روا داشته شده در حافظه تاریخی خود حفظ کنند.

منافقین دیروز با تجهیزات نظامی با نظام مقدس جمهوری اسلامی مقابله می‌کردند و امروز در قالب نیروهای سایبری در فضای مجازی، سایت‌ها، جنگ ترکیبی و عملیات روانی را برای مقابله با ایمان مردم و ایجاد یأس آغاز کرده‌اند.

منافقین دیروز به دنبال سهم خود از انقلاب اسلامی بودند و داعیه حکومت و مدیریت بر ایران را داشتند و امروز با دنبال کردن خط نفوذ‌ همان دیدگاه را دنبال می‌کنند چراکه نفوذ و نفاق دو لبه تیغ هستند که مسیر را برای تسلط دشمن هموار می‌کنند و دشمن خارجی به پشتیبانی این دو جریان امیدوار شده و حرکت می‌کند.

امام راحل فرمودند: منافقین از کفار هم بدترند. برای مقابله با این دشمنان از کفار بدتر بایستی هرچه بیشتر انسجام و اتحاد درونی خویش را با تکیه بر ایمان و امید و با اطاعت از ولایت تحکیم و تقویت نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار