دانش‌آموزان بسیجی مشهد هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کردند

نوجوانان انقلابی بسیج دانش‌آموزی مشهد با صدور بیانیه‌ای اقدام غیرانسانی و جنون‌آمیز مدعیان آزادی بیان و دولت‌های حامی گروه‌های افراطی در هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کردند.
کد خبر: ۶۰۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱ - 24July 2023

دانش‌آموزان بسیجی مشهد هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کردندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، نوجوانان انقلابی بسیج دانش‌آموزی استان خراسان رضوی در بیانیه‌ای هتاکی به قرآن کریم و نیز اهانت به تمثال رهبر معظم انقلاب ایلامی را محکوم کردند و نسبت به این اقدام ددمنشانه هشدار دادند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین..

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ

ﻣﻰ‌ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﻧﻮﺭ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺩﻫﺎﻥ‌ﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻛﻨﻨﺪ ﺩﺭ ﺣﺎﻟی ﻛﻪ ﺧﺪﺍ ﻛﺎﻣﻞ‌ﻛﻨﻨﺪﻩ ﻧﻮﺭ ﺧﻮﺩ ﺍﺳﺖ، ﮔﺮﭼﻪ ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ ﺧﻮﺵ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ.

در زمانی که جهان، ناامیدانه به دنبال نجات خود از گرداب جهل و بی‌عدالتی دست و پا می‌زد، ناگهان نور قرآن از شبه جزیره عربستان به عصر تاریکی انسان‌ها پایان داد و مسیر تاریخ را به سمت انسانیت بازگرداند و امروز تمام جوامع بشری به این نتیجه رسیده‌اند که مکاتب فکری در غرب پاسخگوی نیازهای آنان نبوده و دنبال راه و روشی درست برای زندگی هستند.

ماهیت عدالت و آزادی‌خواهی قرآن کریم، پایه‌های استبداد و نظام سلطه را به لرزه انداخته و آنان را به مقابله با گسترش این نور مقدس واداشته است. همچنین اهانت به تصویر مقام معظم رهبری بخاطر تبدیل شدن جمهوری اسلامی به یک قدرت فرامنطقه‌ای و منزوی شدن جبهه استکبار است.

اعمال استانداردهای دوگانه از سوی برخی دولت‌های اروپایی در برخورد بااین اقدامات مغرضانه، نقض آشکار قوانین و شعارهای آزادی بیان در غرب است.

به تمامی کشورهای اروپایی، که دنباله‌رو سیاست‌های استکبار جهانی هستند، اکیدا اخطار می‌دهیم ضمن متوقف کردن چنین اقداماتی، فورا افراد اهانت‌کننده را به دستگاه قضایی دولت‌های اسلامی تحویل دهند. و اما بدانند اگر خطاهای آن‌ها پرتکرار و ادامه‌دار باشد بنابر حکم ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه‌ای گردنتان را می‌شکنیم! و نیازی به نیروهای نظامی نیست، نوجوانان و جوانان مسلمان حریف شما هستند.

ضمن تشکر از وزارت امور خارجه بابت پیگیری موضوع اقدامات انجام شده، اما لازم است پیگیری در خصوص عاملان این جنایت و تحویل آن‌ها به مجامع قضایی کشورهای اسلامی اقدام و اشد مجازات برای این هتاکان در نظر گرفته شود.

وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبُونَ

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها