رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

٩ تن از شهدای اغتشاشات جزو فعالان گروه‌های جهادی بودند/ دشمن‌شناسی شهدا ورق اغتشاشات را برگرداند

سردار «زهرایی» با تأکید بر اینکه کسی شهید می‌شود که طبق گفته «حاج قاسم سلیمانی» شهید زندگی کند، گفت: ٩ تن از شهدای اغتشاشات سال قبل از اعضای گروه‌های جهادی بودند.
کد خبر: ۶۰۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ - 23July 2023

٩ تن از شهدای اغتشاشات جزو گروه‌های جهادی بودند/ دشمن‌شناسی شهدا ورق اغتشاشات را برگرداندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز (یکشنبه) در یادواره شش جهادگر آسمانی خراسان جنوبی در شهرستان نهبندان، ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، اظهار داشت: امروز اگر در یادواره شهدای جهادگر آسمانی هستیم به یُمن ایثار شهدایی است که زمینه ادامه و استقرار مکتب علوی و نهضت عاشورایی را در انقلاب اسلامی ایران ایجاد کردند.

وی گریزی به فرازهای زیارت عاشورا زد و بیان کرد: در این زیارت می‌خوانیم که سه دسته مقابل جبهه حق ایستادند؛ دسته اول آن‌هایی که از بیخ و بن ضد ولایت و جبهه حق بودند، دسته دوم کسانی که از آل محمد (ص) کینه به دل داشتند و دسته سوم آن‌هایی که به محاربه مستقیم پرداخته و لشکر حق را به تیر بستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با تأکید بر اینکه حکومت اسلامی حق «ولی» است و یکی از افتخارات ایران اسلامی این است که حکومت را به ولی مسلمین بازگرداند، گفت: دشمنان به دنبال این هستند که نفوذ ولی بر قلب‌ها را از بین ببرند.

سردار زهرایی تأکید کرد: هرچند شاهد تنگناهای اقتصادی در کشور هستیم، اما باز هم می‌بینیم که هر سال مراسم عاشورا و محرم و صفر و پیاده‌روی اربعین حسینی پرشورتر و زنده‌تر از قبل برگزار می‌شود؛ چنانچه انقلاب اسلامی همه آزادی‌خواهان را در پیاده‌روی اربعین حسینی با خود همراه کرده است.

وی با اشاره به اینکه همان‌طور که جبهه مقابل حق ما را به رگبار می‌گیرد، ما نیز برای مقابله با آن باید آماده باشیم، تصریح کرد: همه می‌توانیم سرباز و سردار لشکر صاحب‌الزمانی باشیم و در جنگ اقتصادی با استفاده از تولیدات داخلی، روان‌سازی بروکراسی اداری و... زمینه پیروزی در این جنگ را فراهم آوریم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با تأکید بر اینکه بسترسازی فقط در جبهه باطل نیست، بیان کرد: در جریان اغتشاشات سال گذشته برخی کشورهای ساده‌لوح ایستادند تا ببینند چه اتفاقی رخ می‌دهد؛ لذا تا زمانی که اغتشاش و فتنه و حمله همه‌جانبه علیه ایران بود، طرف آن‌ها بودند؛ اما وقتی فهمیدند که این انقلاب خیلی قدرت دارد و پایدارتر از آن چیزی است که فکر می‌کردند، برای ارتباط با جمهوری اسلامی و برقراری روابط دیپلماتیک صف بستند. 

سردار زهرایی با بیان اینکه باید به راهی که انتخاب کرده‌ایم، اعتقاد و باور قلبی داشته باشیم و تمهیدات لازم را مهیا کنیم، تأکید کرد: درست است که تعداد نفرات جبهه اسلام در مقابل کفر کمتر است، اما طبق فرموده قرآن، همین تعداد کم بر دشمنان غلبه می‌کنند.

وی اضافه کرد: اگر دشمنان بر اراده باطل خود محکم هستند، چرا ما نباید در جنگ اراده‌ها، ایمان‌ها و باورها در دفاع از ولایت یقینی رفتار کنیم؛ بنابراین وقتی دشمن در مقابل جبهه اسلام دست به شمشیر برده، ما هم باید آماده نبرد با آن‌ها باشیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: با درست مصرف کردن می‌توان در جبهه اقتصادی به دشمن ضربه زد؛ بنابراین باید برای جبهه حق بسترساز باشیم؛ نه بسترسوز و تا زمانی که خودمان به توانمندی خود باور نداشته باشیم، خودمان را می‌سوزانیم.

سردار زهرایی با تأکید بر اینکه کسی شهید می‌شود که طبق گفته «حاج قاسم سلیمانی» شهید زندگی کند، خاطرنشان کرد: ٩ تن از شهدای اغتشاشات سال قبل از اعضای گروه‌های جهادی بودند و اینها طبق ایمان و باور قلبی برای دفاع از نظام برخاسته و به میدان رفتند و جان خود را تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه شهیدان «آرمان علی‌ورودی» و «روح‌الله عجمیان» از شهدای امنیت سال قبل، هر دو از مسئولان گروه‌های جهادی بودند، تبیین کرد: دشمن‌شناسی و امام‌زمان‌شناسی این شهدا سبب شد تا ورق اغتشاشات به نفع انقلاب اسلامی ایران برگردد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار