سردار رادان:

حضور هوشمندانه پلیس در موضوع عفاف و حجاب را تا آخر ادامه می‌دهیم/ ۱۴۰۲ برای قاچاقچیان روزگار سخت‌تری است

سردار رادان گفت: ماموریت مقتدارنه و هوشمندانه پلیس در موضوع عفاف و حجاب را راه بی‌بازگشت می‌دانیم و تا آخر ادامه می‌دهیم.
کد خبر: ۶۰۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ - 20July 2023

حضور هوشمندانه پلیس در موضوع عفاف و حجاب را تا آخر ادامه می‌دهیم/۱۴۰۲ برای قاچاقچیان روزگار سخت‌تری است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان در جمع خبرنگاران در رابطه با کنترل کویر اظهار داشت: موضوع کنترل کویر نه تنها کویر کرمان در برنامه انتظامی قرار دارد تا با مانوری که به زودی با یگان‌های تکاوری با استفاده از تجهیزات بالگردی، پهپادی و همچنین رصد و پایش هست که به صورت نوبه‌ای سیستم کویر در رصد قرار بگیرد.

وی افزود: سازماندهی کویر در حال انجام است و به زودی آثار و نتایجش را مردمی که با کویر همسایه هستند خواهند دید که انتظام بهتری حاکم شود.

رادان با اشاره به موضوع قاچاق در کشور توضیح داد: ما قول دادیم سال ۱۴۰۲ برای تحقق شعار «رشد تولید و مهار تورم» حتما برای قاچاقچیان روزگار سخت‌تری باشد در همه شئون قاچاق از مرز تا به عمق پیگیر هستیم البته حمایت‌هایی هم باید صورت گیرد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه ساماندهی اتباع موضوعی است که در دستورکار همه مراکز مرتبط است اظهار کرد: ساماندهی باید شامل این باشد که چه تعداد اتباع مجاز هستند، چه تعداد اجازه اقامت‌های طولانی دارند و همچنین تعیین تکلیف اتباع غیرمجاز.

وی ادامه داد: تعدادی از جاهایی که نیاز به قدرت کار دارد در اتباع نهادینه شده باید برای این ظرفیت تصمیم‌گیری کرد و البته طبیعی است اتباع غیرمجاز در منطقه هم خطر آشفتگی و سرگردانی خودشان را دارند و هم اینکه قانون را زیرپا گذاشتند و ما برای این امر مجری قانون هستیم.

سردار رادان در پایان ضمن تشکر از فعالیت مقتدرانه و هوشمندانه پلیس در موضوع عفاف و حجاب عنوان کرد: این موضوع خواست مردم، وظیفه قانونی و تکلیف شرعی ما است که باید از همکاری و همراهی و حمایت مردم و مسئولان تشکر کنم و حتما همه بدانند این مسیر و این ماموریت به واسطه عمل خیرخواهانه‌ای که برای جامعه است را راه بی‌بازگشت می‌دانیم و تا آخر ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها