در پیام به دست‌اندرکاران طرح‌ امنیت اجتماعی مطرح شد؛

سردار رادان: اجرای هوشمندانه طرح حجاب و عفاف موجب بسط اخلاق در جامعه می‌شود

در پیام تقدیر فرمانده فراجا به فرماندهان و کارکنان در اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی آمده است: اینک نیز متعهدانه و مسئولانه و با هوشمندی و هوشیاری، طرح حجاب و عفاف را به گونه‌ای به سامان می‌رسانید که پیامد آن بسط اخلاق و فضیلت مندی در جامعه و کسب اقتدار و اعتبار بیشتر برای فراجا است.
کد خبر: ۶۰۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳ - 19July 2023

سردار رادان: اجرای هوشمندانه طرح حجاب و عفاف موجب بسط اخلاق در جامعه می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده انتظامی کل کشور در پیامی از اقدامات اثرگذار فرماندهان و کارکنان در اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب تقدیر و تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

فرماندهان و پایوران گرامی

خدای بزرگ را سپاسگزارم که در این بُرهه خاص و مهم از تاریخ کشور و انقلابمان به ما توفیق انجام وظیفه در راه نظم و امنیت و آسایش و آرامش جامعه را عطا فرموده است. هر ناظرِ بی طرفی می‌داند آنچه امروز شما عزیزان در سراسر کشور و در این سرزمین پهناور، انجام می‌دهید، بی تردید از جنس «جهاد فی سبیل الله» است و بی هیچ، اما و اگری، اجر معنوی بالایی نصیب یکایک شما می‌سازد.

همکاران گرامی

من در این چند ماه اخیر شاهد بوده‌ام که یکایک شما، همچون همیشه، در انجام ماموریت‌ها و طرح‌های بزرگ و کوچک پلیس، از هیچ تلاش و مجاهدتی فروگذار نکرده‌اید. شما طرح‌های مقابله با پدیده سرقت و دیگر اقدامات مقابله با جرایم و کجروی‌های اجتماعی را با اقتدار و آمادگی و تبحر به اجرا در می‌آورید که هم موجب رضایت و آرامش مردم عزیزمان می‌شود و هم سیمای جامعه را از هر نوع انحراف و کژروی منزه می‌سازد. اینک نیز متعهدانه و مسئولانه و با هوشمندی و هوشیاری، طرح حجاب و عفاف را به گونه‌ای به سامان می‌رسانید که پیامد آن بسط اخلاق و فضیلت مندی در جامعه و کسب اقتدار و اعتبار بیشتر برای فراجا است. می‌بایست با اقتدارِ توأم با رأفت ضمن حفظ کرامات انسانی به ماموریت‌های محوله ادامه و آرامش و امنیت را در ابعاد مختلف برای شهروندان عزیز فراهم نمایید.

به همین سبب وظیفه خود می‌دانم از یکایک شما عزیزان صمیمانه تقدیر و برایتان از خدای متعال و حضرت ولی عصر (عج)، موفقیت و بهروزی روزافزون را طلب نمایم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار