مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان:

خوزستان ۱۴۰ حسینیه مزین به نام شهدا دارد

نورانی گفت: خوزستان دارای حدود ۱۴۰ کانون فرهنگی و حسینیه مزین به نام شهدا است که از این حیث رتبه اول را در سطح کشور دارد.
کد خبر: ۶۰۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳ - 19July 2023

خوزستان ۱۴۰ حسینیه مزین به نام شهدا داردبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «حسن نورانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان شامگاه دیروز (سه‌شنبه) در همایش پیر غلامان حسینی خوزستان اظهار داشت: خوزستان دارای حدود ۱۴۰ کانون فرهنگی و حسینیه مزین به نام شهدا است که از این حیث رتبه اول را در سطح کشور دارد.

وی افزود: حسینیه‌ها به عنوان کانون‌های فرهنگی در طول سال، به مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متنوعی دارند که اکنون با توجه به فرارسیدن ایام محرم در این راستا فعالیت کرده و موکب‌هایی را برپا خواهند کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با بیان اینکه مزیت حسینیه‌ها مردمی بودن آنها است، تصریح کرد: این اداره با توجه به وظیفه و رسالت‌اش به طور مستقیم موکب دار نیست اما از حسینیه‌های شهدا حمایت خواهد کرد.

نورانی گفت: امروز با فرا رسیدن ایام محرم و عزاداری امام حسین (ع) تحت عنوان همایش پیر غلامان حسینی از حسینیه‌های شهدای خوزستان تجلیل شد؛ امیدوار هستم که بتوانیم بیش از این در خدمت خانواده شهدا باشیم و در راستای تقویت حسینیه شهدا گام برداریم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار