دبیر علمی کنگره شهید طهرانی مقدم:

شخصیت شهید طهرانی مقدم ظرفیت عظیمی جهت معرفی و الگوسازی برای اقشار مختلف جامعه دارد

زرنوشه در نشست خبری نخستین کنگره بین‌المللی شهید طهرانی مقدم گفت: شخصیت شهید «حسن طهرانی مقدم» ظرفیت بسیار عظیمی برای معرفی به اقشار مختلف جامعه و الگوسازی برای آنان به‌ویژه دانشگاهیان و دانش‌آموزان دارد و قرار است اقدامات مختلفی را انجام دهیم.
کد خبر: ۶۰۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹ - 18July 2023

شخصیت شهید طهرانی مقدم ظرفیت بسیار عظیمی برای معرفی و الگوسازی برای اقشار مختلف جامعه داردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «حسن زرنوشه فراهانی» دبیر علمی کنگره بین‌المللی شهید طهرانی مقدم در نشست خبری نخستین کنگره بین‌المللی شهید «حسن طهرانی مقدم» که صبح امروز (سه‌شنبه) در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد، در مورد شخصیت این شهید اظهار داشت: شخصیت شهید «حسن طهرانی مقدم» ظرفیت بسیار عظیمی برای معرفی به اقشار مختلف جامعه و الگوسازی برای آنان به‌ویژه دانشگاهیان و دانش‌آموزان دارد و از این حیث ما در دانشگاه شهید رجایی به پاس هم‌دانشگاهی بودن با این شهید عزیز، قرار است اقدامات مختلفی را انجام دهیم که از جمله آنها، برگزاری نخستین کنگره بین‌المللی دانشمند برجسته، شهید «طهرانی مقدم» است که روز ۲۲ آبان ۱۴۰۲ در سطح بین‌المللی برگزار خواهد شد.

زرنوشه فراهانی در مورد محور‌های اصلی کنگره شهید طهرانی مقدم گفت: محور‌های کنگره، شامل چهار محور اصلی است؛ از جمله: حق‌مداری و ولایت‌مداری شهید طهرانی مقدم؛ اخلاق‌مداری و خانواده‌محوری؛ سبک مدیریت و رهبری شهید طهرانی مقدم؛ آرمان‌ها، افق‌ها و راهبردها.

وی افزود: چهار محور فوق، محور‌های اصلی این کنگره هستند و ذیل آنها، ۳۰ محور فرعی تعریف شده است. ناظر به این ۳۰ محور، ۱۳ بخش تعریف کرده‌ایم که برخی از این بخش‌ها، علمی هستند؛ مانند کتاب، مقاله، پایان‌نامه، رساله، یادداشت و گزارش راهبردی که نام این بخش را «آثار مکتوب علمی» گذاشته‌ایم.

دبیر علمی کنگره بین‌المللی شهید طهرانی مقدم ادامه داد: بخش دیگر، آثار هنری است که شامل اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک، کلیپ، نماهنگ و عکس می‌شود.

وی در مورد آثار ادبی این کنگره اظهار داشت: بخش دیگر این کنگره، آثار ادبی هستند که شامل دلنوشته، داستان کوتاه، شعر و سرود می‌شود و بخش ویژه کنگره، بخش «مسابقه طراحی معماری مجموعه فرهنگی_ مذهبی شهید حسن طهرانی مقدم» خواهد بود.

زرنوشه فراهانی ادامه داد: آیین‌نامه‌های این بخش‌ها، آیین‌نامه‌های ارسال آثار، آیین‌نامه نگارش مقالات، آیین‌نامه بخش معماری و هر چیزی که به نگارش و ارسال آثار مربوط است، در سایت کنگره بارگذاری شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت کنگره که امروز از آن رونمایی می‌شود، در جریان جزئیات کنگره قرار بگیرند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار