طی سخنانی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان: نیازمند گفتمان سازی در حوزه انقلاب اسلامی هستیم

سردار «ظفری» با تاکید بر گفتمان سازی انقلاب اسلامی، گفت: ویژگی حوزه تبلیغ این است که در ذهن انسانها ایجاد انگیزه می‌کند ولی ماندگاری ندارد و باید وارد حوزه گفتمان سازی شویم.
کد خبر: ۶۰۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶ - 16July 2023

نیازمند گفتمان سازی انقلاب اسلامی هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در شانزدهمین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اظهار داشت: انقلاب ما انقلاب اخلاق و ارزشهای انسانی است و باید برای حفظ آن تلاش کرد.

وی با بیان اینکه اکثر فعالیت‌ها در حوزه تبلیغ و شعار صورت می‌گیرد که اشتباه است، افزود: ویژگی حوزه تبلیغ این است که در ذهن انسانها ایجاد انگیزه می‌کند ولی ماندگاری ندارد و باید وارد حوزه گفتمان شویم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با بیان اینکه یکی از مراتب گفتمان سازی توجه به اصل ساختارسازی است، تصریح کرد: براین اساس ستاد کل نیروهای مسلح، شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تشکیل داد. باید به سمتی برویم که ارزش‌ها را فراگیر و دفاع از آنان را به آحاد جامعه واگذار کنیم.

وی ادامه داد: این ساختار در کل استان وجود دارد، باید به جایی برسیم یک روستای دورافتاده یک مجموعه‌ای در قسمت خود داشته باشد تا بتوانند ارزش گذاری‌ها را دنبال کنند و امیدوارم خدا کمک کند اهمیت و توسعه ساختار را تا رسیدن به پیکره اجتماع دنبال کنیم.

سردار ظفری عنوان کرد: جمهوری اسلامی یکی از نهادهای انقلاب اسلامی است که باید به تعبیر برخی‌ها از غیر انقلابی بودن نجاتش دهیم و امروز باید هویت انقلابی‌گری را به جمهوری اسلامی برگردانیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار