پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی در پی درگذشت مادر شهید «عین‌القضاه»

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در پیامی درگذشت مادر شهید «علی‌اکبر عین‌القضاه» مسئول تسلیحات لشکر پنج نصر را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۰۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵ - 16July 2023

پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی در پی درگذشت مادر شهید «عین‌القضاه»به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «مهدی حسن‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در پیامی درگذشت «صغری علیپور همدانی» مادر شهید «علی‌اکبر عین‌القضاه» مسئول تسلیحات لشکر پنج نصر را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مومن و والامقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مومنه مادر گرامی شهید والامقام «علی اکبر عین القضاة» را تسلیت عرض می‌نمایم بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدای معزز ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است.

مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند. به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار