«محمدحسین پویانفر» برای معرفی «قهرمانان کربلا» به کودکان کتاب صوتی خواند+ عکس

مداح سرشناس کشورمان در ادامه برنامه‌ها و رویکرد‌های خود برای معرفی واقعه عاشورا و امام حسین (ع) به کودکان و نوجوانان، کتاب قهرمانان کربلا نوشته منصوره مصطفی‌زاده را برای کودکان در قالب کتاب صوتی روایت کرد.
کد خبر: ۶۰۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵ - 15July 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محمدحسین پویانفر» مداح سرشناس کشورمان در ادامه برنامه‌ها و رویکرد‌های خود برای معرفی واقعه عاشورا و امام حسین (ع) به کودکان و نوجوانان، کتاب «قهرمانان کربلا» نوشته «منصوره مصطفی‌زاده» را برای کودکان در قالب کتاب صوتی روایت کرد. پویانفر پیش‌تر برای معرفی اهل بیت (ع) به کودکان سرود مداحی، انیمیشن و... تولید کرده بود.

کتاب «قهرمانان کربلا» مجموعه هفت جلدی است که توسط نشر کتاب پارک منتشر شده است و در هر جلد، داستانی از حماسه آفرینی یکی از یاران امام حسین (ع) را بازگو می‌کند. این داستان‌ها برای کودکان بالای پنج سال طراحی شده است که بناست نسل آینده عزاداران و گریه‌کنان سیدالشهدا (ع) تشکیل دهند و قهرمان سپاه امام زمانشان باشند.

محمدحسین پویانفر برای معرفی «قهرمانان کربلا» به کودکان کتاب صوتی خواند+صوت

این کتاب با قلم روان و کودکانه و ساده خانم منصوره مصطفی زاده همراه است و در هر جلد یک فضیلت اخلاقی از آن شخصیت عاشورایی بیان می‌شود و شهادت نه پایان غمبار آن قهرمانان که پاداش فضائلشان است.

این مجموعه در بخش پایانی هر جلد عنوان متفاوتی دارد به نام «بیا باهم فکر کنیم» که با سوالاتی کوتاه و چند دقیقه تفکر داستان را در ذهن فرزند نهادینه می‌کند.

محمدحسین پویانفر برای معرفی «قهرمانان کربلا» به کودکان کتاب صوتی خواند+صوت

محمدحسین پویانفر درخصوص این اثر در فضای مجازی نوشته بود: «شهدای کربلا، هرکدام، یک قهرمان بودند! اما قهرمان قهرمان‌ها، کسی نبود جز امام حسین (ع)! او در تمام عمرش سعی کرد، آدم‌ها را از بدی‌ها و بداخلاقی‌های‌شان نجات بدهد! و به آدم‌های خوب و نیکو تبدیل کند.

امام حسین دلش می‌خواست، حتی سربازان و فرماندهان لشگر دشمن را هم نجات بدهد! و به‌خاطرشان بیاورد که چقدر می‌توانند خوب باشند!

همان‌طور که پیامبر درباره امام حسین (علیه‌السلام) گفته بودند: «حسین، چراغ‌هدایت و کشتی‌نجات است»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار