استاندار چهارمحال و بختیاری:

ایمان، اعتقاد و انگیزه عوامل پیروزی رزمندگان ایرانی در دفاع مقدس است

«حیدری» گفت: با وجود اینکه در دوران دفاع مقدس تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی ایران و رژیم بعث عراق نابرابر بود، اما نیروی ایمان، اعتقاد و انگیزه از جمله مواردی است که موجب پیروزی رزمندگان ایرانی شد.
کد خبر: ۶۰۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱ - 15July 2023

ایمان، اعتقاد و انگیزه عوامل پیروزی رزمندگان ایرانی در دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در آیین نکوداشت شهدا و نقش آفرینان عملیات رمضان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای عملیات رمضان، اظهار داشت: مردم چهارمحال و بختیاری در تمامی دوران دفاع مقدس و عملیات‌های جنگ تحمیلی نقش آفرین بودند.

وی افزود: با وجود اینکه در دوران دفاع مقدس تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی ایران و رژیم بعث عراق نابرابر بود، اما نیروی ایمان، اعتقاد و انگیزه از جمله مواردی است که موجب پیروزی رزمندگان ایرانی شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مردمی بودن دفاع از ایران در دوران دفاع مقدس، ادامه داد: درواقع حضور حماسی مردم در جبهه‌های حق علیه باطل نیز یکی دیگر از مواردی است که کسب پیروزی‌های عظیم این دوران تاثیر بسزایی داشت، امروز نیز باید از این تجربه استفاده کنیم یعنی در تمامی زمینه‌ها از ظرفیت مردم و مشارکت آن‌ها بهره‌مند شویم.

حیدری عنوان کرد: حماسه اربعین یکی دیگر از صحنه‌های باشکوهی است که با استفاده از ظرفیت مردم رقم می‌خورد همچنین طی روز‌های گذشته و در جشن عید سعید غدیر خم شاهد بودیم مشارکت مردم در برگزاری جشن چه حماسه‌ای آفرید بنابراین مردمی‌سازی امور از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای ایجاد فاصله میان مردم، ولایت و اعتقادات دینی، خاطرنشان کرد: دشمنان در این راه تمامی ظرفیت‌های خود را به کار گرفته‌اند و سرمایه‌گذاری بسیاری کرده است چراکه این موضوعات نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار