فرمانده ناحیه شهید منتظر قائم یزد خبر داد؛

اجرای رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در یزد

سرهنگ «حسین آزادی نژاد» از اجرای رزمایش جهادگران فاطمی ۳ خبر داد و گفت: این رزمایش از تاریخ ۱۰ مرداد لغایت ۱۹ مرداد همراه با یادواره شهدای خدمت با حضور رئیس بسیج سازندگی کشور در مسجد روضه محمدیه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴ - 15July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، نشست جهادگران فاطمی صبح امروز با حضور «سیدمحمدرضا مدرسی» فرماندار یزد، سرهنگ «حسین آزادی نژاد» فرمانده ناحیه شهید منتظر قائم یزد و جمعی از مسئولین در سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد.

سرهنگ «حسین آزادی نژاد» فرمانده ناحیه شهید منتظر قائم یزد در این نشست اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های بحث تمدن نوین اسلامی، محرومیت زدایی است، که باید آن را مردمی سازی کنیم.

وی افزود: با کمک همه دستگاه‌ها انشالله بتوانیم گروه جهادی را در سطح استان و شهر در عرصه خدمت رسانی حمایت کنیم.

فرمانده ناحیه شهید منتظر قائم یزد از اجرای رزمایش جهادگران فاطمی ۳ خبر داد و گفت: این رزمایش از تاریخ ۱۰ مرداد لغایت ۱۹ مرداد همراه با یادواره شهدای خدمت با حضور رئیس بسیج سازندگی کشور در مسجد روضه محمدیه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: خدمت رسانی رسالتی است که بر دوش تک تک ماست که باید آن را به گفتمان عمومی تبدیل کنیم.

اجرای طرح «نفس» در راستای جوانی جمعیت

سرهنگ «علی اصغر سلمانی» رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اظهار داشت: در این رزمایش اساس بحثی که اتفاق می‌افتد خدمت مومنانه است، که در سال گذشته چند بار اجرا شد، در سال جاری، استان یزد به همراه چند استان دیگر در بازه زمانی ۱۰ ام تا ۱۹ ام که همراه با ماه محرم است برگزار می‌شود.

وی افزود: در این ماه محرم که مردم در اوج خدمت رسانی هستند، استفاده از حضور گروه‌های جهادی تخصصی در دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت آن‌ها برای خدمت به مردم پیشنهاد می‌شود.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد ادامه داد: برای اجرای رزمایش جهادی به تجهیزات و ادوات و همچنین نیروی انسانی نیاز داریم، زیرا که فقط بحث عمرانی نیست.

وی با اشاره به حضور پررنگ بانوان در این رزمایش گفت: برنامه ویژه‌ای در حوزه آرایشگران زنانه با حضور بانوان جهادی داریم زیراکه مشکلات جدی در حوزه فرهنگی و اعتقادی در این خصوص ایجاد شده بود.

سرهنگ سلمانی با اشاره به اجرای طرح «نفس» افزود: در حوزه جوانی جمعیت، این طرح در راستای نجات فرزندان سقط اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی مردمی در پایگاه‌های محلات آمادگی لازم را دارند افزود: یک موج خدمت رسانی کاملا مردمی برای خود مردم اجرا می‌شود.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد با اشاره به رزمایش جهادگران فاطمی ۲ که در سال گذشته برگزار شد افزود: گروه‌های جهادی در شهرستان‌های یزد از جمله «خاتم» در عرصه‌های مختلف آموزشی، جهاد کشاورزی و ... در خدمت رسانی به مردم اقدامات شایسته‌ای انجام دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار