معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد؛

برگزاری سیزدهمین همایش ملی ورزش‌های زورخانه‌ای با رویکرد حماسی در بردسکن

پولادگر از برگزاری سیزدهمین همایش ملی ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی با نگاهی ویژه و رویکردی حماسی در سال آینده در بردسکن خبر داد.
کد خبر: ۶۰۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱ - 14July 2023

برگزاری سیزدهمین همایش ملی ورزش‌های زورخانه‌ای با رویکرد حماسی در بردسکنبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، «سید محمد پولادگر» معاون توسعه ورزش قهرمانی و‌ حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه دوازدهمین همایش ملی ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی که شب گذشته در بزرگترین گود زورخانه‌ای کشور در بردسکن برگزار شد، اظهار داشت: استقبال بی‌نظیر مردم از این مراسم در اذهان هر بیننده‌ای ماندگار می‌ماند.

وی افزود: همایش ملی زورخانه‌ای که در بردسکن برگزار می‌شود در تقویم سالانه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای قرار می‌گیرد. به‌منظور حمایت از این اقدام ارزشمند در سال جاری ۲ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت و در همین راستا هرسال مبلغی برای اجرای این همایش و کمک به متولیان اختصاص خواهد یافت.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و‌ حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از برگزاری همایش سیزدهم و برنامه‌ریزی لازم در دبیرخانه این همایش برای سال آتی خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال آتی همایش سیزدهم با محوریت ماه محرم و بصورت حماسی در بردسکن برگزار می‌شود.

پولادگر استقبال ورزشکاران از استان‌ها و شهرستان‌های مختلف جهت شرکت در این همایش را اقدامی دوست‌داشتنی خواند و تصریح کرد: اجرای این برنامه در شهرستان بردسکن که دارای ظرفیت‌های بزرگی در صنایع دستی، کشاورزی و صنعت است ما را بر آن داشت تا سال آینده همایش سیزدهم را که با ایام محرم مقارن خواهد بود با نگاهی ویژه و در قالب همایشی حماسی بصورت ملی مذهبی در بردسکن برگزار کنیم.

این مسئول از تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزش کشور طی ۲ سال اخیر خبر داد و بیان داشت: بنا به تأکید ریاست جمهوری کلیه پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام که سال‌هاست رها شده در دولت سیزدهم به نتیجه خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار