در گردهمایی پیشکسوتان خراسانی عقیدتی سیاسی ارتش مطرح شد؛

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی: تأسیس نظام شیعی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «محمدحسنی» گفت: تأسیس نظام شیعی با استانداردهای جهانی پس از چند قرن از دیگر دستاوردهای بزرگ است که جز با انقلاب اسلامی امکان تحقق آن وجود نداشت.
کد خبر: ۶۰۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳ - 13July 2023

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی: تأسیس نظام شیعی از دستاوردهای انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی امروز در گردهمایی پیشکسوتان خراسانی عقیدتی سیاسی ارتش در مشهد اظهار داشت: طبق رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا، امیدآفرینی مهمترین تکلیف امروز است.

وی افزود: امیدآفرینی باید بر اساس ایمان به صدق وعده‌های الهی، توکل بر خدا و یادآوری نعمت‌های الهی انجام می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی اشاره کرد و ادامه داد: گسترش نفوذ منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ایران از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و از برکت انقلاب و مقاومت مردم برای آمریکا چیزی به نام حیات خلوت باقی نمانده است.

محمدحسنی با بیان اینکه بعضی مواقع از دستاوردهای بزرگ انقلاب غفلت می‌کنیم، گفت: دستاوردهای انقلاب یعنی اگر جمهوری اسلامی نمی‌بود، آن‌ها اتفاق نمی‌افتاد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: حفظ تمامیت ارضی کشور از جمله امور بسیار مهمی است که در تاریخ ایران سابقه نداشته چراکه حکومت‌های مختلف هر کدام بخشی از ایران را از دست داده‌اند.

وی بیان داشت: تأسیس نظام شیعی با استانداردهای جهانی پس از چند قرن از دیگر دستاوردهای بزرگ است که جز با انقلاب اسلامی امکان تحقق آن وجود نداشت.

محمدحسنی با بیان اینکه به حاشیه رفتن، رومیزی‌های استکبار از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: اکنون جمهوری اسلامی گزینه‌های زیادی روی میز دارد و امکان اینکه دشمن بزند و فرار کند برای آن‌ها وجود ندارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ابراز داشت: تثبیت حق، برخورداری از انرژی هسته‌ای و قرار گرفتن در رتبه‌های برتر جهانی در امور مختلف علمی، مهندسی از دیگر دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) حفظ نظام را اوجب واجبات می‌دانستند، خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ سخت ناامید شده است و امید او به جنگ شناختی است، برای مقابله با این جنگ همه باید پای کار باشیم.

این گردهمایی با حضور ۲۱۰ پیشکسوت عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در مجتمع الغدیر قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش در مشهد برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار