فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در سایه عفاف و حجاب متولد شدند

سرهنگ «شجاعی‌نسب» گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مجاهدان حریم امامت و ولایت، سرداران بزرگ، مجاهدان اسلام، شهیدان و آزادگان در سایه عفاف و حجاب متولد شدند و به دفاع از ارزش‌های اسلامی پرداختند.
کد خبر: ۶۰۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ - 11July 2023

رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در سایه عفاف و حجاب متولد شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ «حسن شجاعی‌نسب» فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز (سه‌شنبه) در هشتمین همایش سراسری «چادرهای آسمانی» در ستاد فرماندهی انتظامی استان، با اشاره به نامگذاری هفته حجاب و عفاف، اظهار داشت: ۲۱ تیر سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب است و این روز فرصت مغتنمی برای پرداختن به موضوعات مرتبط با عفاف و حجاب است.

وی با بیان اینکه در ۲۱ تیر رژیم پهلوی و استکبار جهانی دست به دست هم دادند یادگاری حضرت زهرا (س) را از بانوان بگیرند، بیان داشت: فراجا در کنار مأموریت‌های متعدد در حوزه عفاف و حجاب ورود پیدا کرده و امید است با قوت این تلاش ادامه داشته باشد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تبیین کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مجاهدان حریم امامت و ولایت، سرداران بزرگ، مجاهدان اسلام، شهیدان و آزادگان در سایه عفاف و حجاب متولد شدند و به دفاع از ارزش‌های اسلامی پرداختند.

سرهنگ شجاعی‌نسب با اشاره به اینکه کسانی که امروز شعار «زن، زندگی و آزادی» را می گویند به دنبال منافع خودشان هستند تا این مسیر روشن را به انحراف بکشانند، افزود: باید در این زمینه هوشیار و بیدار باشیم.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن، گفت: امروز بانوان، رزمندگان و مجاهدان امر به معروف و نهی از منکر و دفاع از حجاب و عفاف هستند و امیدواریم هم‌افزایی داشته باشند تا تا دامان پاک مادران و فضای ارزشی جامعه براساس هنجارهای اجتماعی حفظ شود.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در مقابل آنچه که دشمنان و معاندان به دنبالش هستند، مدافعان خوب ارزش‌ها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار