مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس ‌همدان خبر داد؛

راه‌یابی مستند «رضایت مادر» به جشنواره «زریبار»

«لطفی‌شهپر»از راه‌یابی فیلم مستند «رضایت مادر» روایت زندگی شهید «امیر امیرگان»، به جشنواره «زیبار» خبر داد.
کد خبر: ۶۰۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷ - 11July 2023

«امین لطفی‌شهپر» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، از راه‌یابی فیلم مستند «رضایت مادر» به جشنواره «زریبار» خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره ۱۸ تا ۲۱ تیر در مریوان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره «زریبار» در سه بخش آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و محیط زیست برگزار می‌شود، افزود: مستند «رضایت مادر» روایت زندگی شهید «امیر امیرگان»، تهیه شده در صداوسیمای مرکز همدان با حمایت و همکاری مدیریت هنری حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان است.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس ‌همدان تصریح کرد: این مستند به جشنواره سینما حقیقت، جشنواره ملی فانوس و جشنواره بین المللی رسام راه یافته و حائز رتبه شده است.

لطفی شهپر به بیان اسامی عوامل تولید این مستند پرداخت و گفت: این مستند به تهیه‌کنندگی «محمدرضا اوقانی»، نویسنده و کارگردانی «امین لطفی‌شهپر»، نور و تصویر «امیرحسین غفاری»، تدوینگری «حمید ارشادی» و «امین لطفی شهپر»، صدابرداری «حسن ظهوری» و «حمید رستمی»، اصلاح نور و رنگ «حمید ارشادی»، صدابردار نریشن «داود قمرزاده»، گوینده متن «مهدی کوثری»، تصویربردار و فلش بک «علی رنجبر» تولید شده است.

مستند «رضایت مادر» به جشنواره زریبار راه یافت

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار