بارگاه منور رضوی در سالروز میلاد امام کاظم (ع) غرق سرور و شادی است

همزمان با روز بیستم ماه ذی‌الحجه و سالروز میلاد امام کاظم (ع)، شهر مشهد غرق در جشن و سرور است و زائران و مجاوران حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام و عاشقان و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت برای عرض تبریک در حرم مطهر رضوی گردهم آمده‌اند.
کد خبر: ۶۰۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹ - 09July 2023

بارگاه منور رضوی در سالروز میلاد امام کاظم (ع) غرق سرور و شادی استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حرم مطهر حضرت رضا علیه‌السلام در سالروز ولادت باب‌الحوائج حضرت موسی‌ابن‌الجعفر علیه‌السلام غرق نور و شادی است و زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از مشهدالرضا و استان‌های مختلف کشور خود را به حرم امام مهربانی‌ها رسانده‌اند تا میلاد پدر بزرگوار ثامن‌الحجج علیه‌السلام را به ساحت مقدس آن حضرت تبریک گفته و از برنامه‌های شادمانه این روز بهره‌مند شوند.

به همین مناسبت حرم مطهر رضوی به صورت باشکوه آذین‌بندی و چراغانی شده و برنامه‌های متنوعی از جمله مدیحه‌سرایی مداحان اهل‌بیت و همچنین سخنرانی‌های مذهبی درخصوص فضائل و ویژگی‌های شخصیتی و اجتماعی دراین مکان مقدس درحال اجراست.

ویژه‌برنامه جشن سالروز میلاد امام کاظم علیه‌السلام قبل از نماز ظهر و عصر در رواق امام خمینی (ره) آغاز می‌شود و در ادامه عاشقان مولا امیرالمومنین علی علیه‌السلام از دکلمه‌خوانی، اجرای سرود و ملودی‌خوانی مداحان اهل‌بیت بهره‌مند خواهند شد.

مراسم جشن شام میلاد امام کاظم علیه‌السلام امشب در صحن پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود. در این مراسم آیت‌الله «سید هاشم حسینی بوشهری» نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری به ایراد سخن می‌پردازد.

قرائت زیارت امین‌الله با نوای جعفر ملائکه و مولودی‌خوانی مداحان اهل‌بیت (ع) «جعفر ماهرخسار» و ر«ضا قانع» از دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار