پس از ۳۷ سال؛ تحویل وصیتنامه شهید شیخ «محمد قربانی» به خانواده

وصیتنامه شهید شیخ محمد قربانی پس از ۳۷ سال به خانواده شهید تحویل شد، این وصیتنامه با دست خط شهید قربانی، قبل از عملیات کربلای ۱ و آزادسازی مهران، در بهار ۱۳۶۵ به نگارش درآمد.
کد خبر: ۶۰۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶ - 09July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان،

جلسه گرامیداشت مقام شهید روحانی «شیخ محمد قربانی» امروز یکشنبه با حضور سرهنگ پاسدار «محمدرضا کاظمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان و جمعی از دوستان و همرزمان شهید قربانی در منزل شهید واقع در روستای نصرآباد گرگان برگزار شد.

در این جلسه «عیسی اتراچالی» و «تقی ایزد» از فرماندهان گردان مسلم بن عقیل لشکر ۲۵ کربلا از رشادت‌های شهید قربانی در عملیات‌های والفجر ۸ و کربلای ۱ گفتند و دوستان دیگر، خاطراتی از ایشان در دوران تحصیل در مدرسه علمیه عمادیه و جبهه را بیان کردند.

در این جلسه، وصیتنامه شهید شیخ محمد قربانی پس از ۳۷ سال به خانواده ایشان تحویل شد، این وصیتنامه با دست خط شهید قربانی، قبل از عملیات کربلای ۱ و آزادسازی مهران، در بهار ۱۳۶۵ به نگارش درآمده بود و در اختیار حجت الاسلام والمسلمین «حسن رمضانپور» از دوستان و همرزمان شهید قربانی قرار داشت، در این جلسه ابتدا وصیت نامه توسط آقای رمضانپور در میان اشک‌های اعضای خانواده و همرزمان شهید قرائت شد و پس از ۳۷ سال به خانواده شهید تحویل شد.

‌روحانی «شیخ محمد قربانی» در تاریخ ۱۲ تیر ۱۳۶۵ در مهران به شهادت رسید و قبر مطهر او در گلزار شهدای امامزاده عبدالله گرگان قرار دارد.

پس از 37 سال؛ تحویل وصیتنامه شهید شیخ «محمد قربانی» به خانواده

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار