در مشهد مقدس؛

دومین یادواره ملی «لشکر آسمانی» برگزار می‌شود

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان دومین یادواره ملی «لشکر آسمانی» را با اعزام بیش از هزار دانش‌آموزان به مشهد مقدس برگزار می‌کند.
کد خبر: ۶۰۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸ - 09July 2023

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، هشت سال جنگ با آنکه ناخواسته و نابجا بر سرزمین پاک و مردم نیک‌اندیش ایران تحمیل شد، اما آموزه‌های حماسی و معنویش آنقدر فراوان است که هزاران سال باید از دانشگاهش بهره برد، دارالفنونی که نسل امروز و فردا در آن نورانی می‌شوند.

هر ساله سفر تربیتی معنوی با اعزام دانش‌آموزان به کربلای ایران رنگ و بوی خاصی می‌گیرد و خاطرات جبهه‌ها را در استان‌های ایران بازنشر می‌دهد.

این برنامه ملی که با حضور بیش از هزار دانش‌آموز سراسر کشور و با هدف آشنایی بیشتر آینده‌سازان با فرهنگ و ارزش‌های دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

*اعزام بیش از هزار دانش‌آموز به دومین یادواره ملی لشکر آسمانی در مشهد مقدس*

مسافران نور در این سفر علاوه بر زیارت مضجع نورانی امام رضا (ع) از مجتمع آیه ها، مجموعه جبهه همین نزدیکی است بازدید خواهند کرد و برنامه‌های متنوعی در قالب نشست‌های آموزشی، بازدید، نمایش فیلم، صبحگاه مشترک، مسابقات فرهنگی و ... برای دانش آموزان پیش بینی شده است.

مدت زمان حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی سه شبانه روز است و در این مدت راویان، حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس و چگونگی طراحی و اجرای عملیات را برای دانش‌آموزان روایت می‌کنند.

این یادواره از هجدهم لغایت بیست و چهارم تیر در مشهد مقدس برگزار می‌شود و دانش‌آموزان پسر (۱۸ الی ۲۱) و دانش‌آموزان دختر (۲۱ الی ۲۴) در این اردو شرکت خواهند داشت.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها