دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز:

ترویج فرهنگ «حجاب و عفاف» یکی از اولویت‌های فرهنگی کشور است

حجت الاسلام «امید کولیوند» با بیان اینکه ترویج فرهنگ «حجاب و عفاف» یکی از اولویت‌های فرهنگی کشور است، گفت: همایش بزرگ «حامیان حجاب و عفاف» به مناسبت هفته عفاف و حجاب در استان البرز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ - 08July 2023

ترویج فرهنگ «حجاب و عفاف» یکی از الویت‌های فرهنگی کشور استحجت الاسلام «امید کولیوند» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از برگزاری همایش بزرگ «حامیان حجاب و عفاف» به مناسبت هفته عفاف و حجاب خبر داد و اظهار داشت: ترویج فرهنگ «حجاب و عفاف» در راستای تحقق سلامت اخلاقی جامعه و حراست از بنیان مقدس خانواده یک ضرورت است.

وی افزود: با توجه به اهمیت ویژه عفاف و حجاب در سلامت جامعه مدنی و مورد هدف قرار گرفتن این مهم توسط دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی و دشمنان جمهوری اسلامی ایران، همچنین موقعیت کنونی عفاف و حجاب در استان، لازم دیده شد تا در هفته عفاف و حجاب، همایشی با عنوان «حامیان عفاف و حجاب» برگزار شود، تا میدانی برای اتحاد و یکصدایی آحاد مؤمنین جهت مطالبه از مسئولین ذی ربط برای جریان یافتن عفاف و حجاب در جامعه و اجرای قوانین موجود، باشد.

حجت الاسلام «امید کولیوند» خاطرنشان کرد: همایش بزرگ «حامیان حجاب و عفاف» فردا یکشنبه هجدهم تیر از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در سالن همایش امام علی (ع) کرج واقع در ضلع شمالی میدان مهران این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار