معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کردستان خبر داد؛

اجرای طرح کهاب در 6 جایگاه سوخت کردستان

«آرا» از اجرای طرح کهاب (طرحی برای صرفه‌جویی اقتصادی در مصرف سوخت) در 6 جایگاه سوخت استان خبر داد و گفت: اهمیت این طرح در زمینه مسائل زیست‌محیطی و سلامت حال مصرف کنندگان است و به زودی 82 جایگاه دیگر از این مزایا بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۶۰۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ - 08July 2023

اجرای طرح کهاب در 6 جایگاه سوخت کردستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حکمت آرا» معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کردستان امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق و ارز کردستان از توزیع 603 میلیون لیتر بنزین، 493 میلیون لیتر نفت و گاز، 32 میلیون لیتر نفت سفید و 27 میلیون لیتر گاز مایع در استان در سال گذشته خبر داد.

وی درباره اقدامات انجام شده در بخش مبارزه با قاچاق اظهار داشت: هر ماه یک بار در راستای حصول اطمینان از عدم کم فروشی سوخت در جایگاه‌ها، تلمبه‌های پمپ بنزین را تست کرده و همین بازرسی را اداره استاندارد 4 ماه یک بار انجام می‌دهد.

وی از بازدید هفتگی تمام مخازن جایگاه‌های سوخت و کنترل کیفیت سوخت در کردستان خبر داد و افزود: در سال گذشته در این زمینه 5 هزار و 500 بازدید صورت گرفته است.

آرا نظارت بر نحوه ارائه خدمات‌دهی در جایگاه‌های سوخت، کنترل مستمر دوربین، تشکیل گشت مشترک با مراجع نظارتی در تمامی شهرستان‌ها را از دیگر اقدامات شرکت نفت ذکر کرد و تصریح کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه شکایت از جایگاه‌های توزیع سوخت را به شماره تلفن 09627 گزارش دهند.

معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان از اجرای طرح کهاب (طرحی برای صرفه‌جویی اقتصادی در مصرف سوخت) در 6 جایگاه سوخت استان خبر داد و گفت: اهمیت این طرح در زمینه مسائل زیست‌محیطی و سلامت حال مصرف کنندگان است و به زودی 82 جایگاه دیگر از این مزایا بهره‌مند می‌شوند.

آرا بازدید از مراکز مصرف سوخت به‌منظور برآورد نیاز، اخذ استعلام گاز طبیعی، بازدید دوره‌ای توسط بازرسی و گشت‌های مشترک، ملزم کردن مراکز به دیگ برنجی جهت سیستم اندازه‌گیری مخازن و قطع سوخت مراکز تولیدی و صنعتی تعطیل و راکد و غیرفعال را نیز از اقدامات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان در زمینه جلوگیری از قاچاق سوخت عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار