رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

حضرت علی (ع) کامل‌ترین الگوی حاکمیت و چراغ راه هدایت است

حجت‌الاسلام «سادات» گفت: حضرت علی (ع) بهترین و کامل‌ترین الگوی مطلوب حاکمیت و چراغ راه هدایت در عصر جاهلیت مدرن و افول نظام‌های سکولار و ضد دینی است.
کد خبر: ۶۰۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳ - 08July 2023

حضرت علی(ع) کامل ترین الگوی حاکمیت و چراغ راه هدایت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت الاسلام «سید محمد سادات» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دهه ولایت و امامت برگرفته از ۲ عید بزرگ اسلامی قربان و غدیر و فرصت مناسبی برای تبیین ابعاد معرفتی این رخداد بزرگ تاریخی و جایگاه ولایت در حاکمیت نظام اسلامی و بازخوانی نقش آن در جامعه سازی، دولت سازی و ملت سازی است.

وی از حضرت علی (ع) به عنوان بهترین و کامل ترین الگوی مطلوب حاکمیت و چراغ راه هدایت در عصر جاهلیت مدرن و افول نظام‌های سکولار و ضد دینی نام برد.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود استان کردستان افزود: تقویت الفت و همدلی در جامعه، احیای عقد اخوت و برادری در بین مومنین، معرفی شخصیت امام علی (ع) و سیره علوی به عنوان الگوی مطلوب حکمرانی، تبیین نقش ولایت در استحکام ساختار نظام جمهوری اسلامی به عنوان الگوی پیشرفت در بین سایر نظام‌های سیاسی، نقش حاکمیت ولایی در وحدت و بیداری جوامع اسلامی و تبیین نسبت غدیر و مهدویت و نقش انتظار در تحقق اهداف غدیر و امام زمان (عج ا...) به عنوان اقامه کننده عدل علوی، از مهمترین پیامها و کارکردهای دهه ولایت و امامت است.

حجت الاسلام سادات ادامه داد: استان کردستان مهد دلبستگی به خاندان وحی و رسالت است و عشق به اهل بیت(ع) و جلوه‌های با شکوه آن مثال زدنی و کم نظیر است.

وی برگزاری نشست‌های تبیینی با موضوع ولایت، برپایی مراسمات مردمی جشن و سرور، تبلیغات محیطی، احیای کمکهای مومنانه و طبخ غذا وتوزیع آن در بین محرومان با تاسی به سیره حضرت علی (ع)، تکریم سادات و ذریه پیامبر عظیم الشان اسلام، آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به ویژه زندانیان سید، برپایی ایستگاه های صلوتی، برگزاری برنامه های شاد و فاخر فرهنگی، مسابقات خطبه خوانی غدیر را از جمله مهمترین برنامه های ایام دهه ولایت در استان فرهنگی کردستان برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار