تقدیر امام جمعه قم از فرمانده هوانیروز ارتش + تصاویر

امام جمعه قم در آستانه سالروز رژه تاریخی هوانیروز در محضر امام خمینی (ره) از فرمانده این نیرو و رشادت های پرسنل هوانیروز تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۰۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲ - 07July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آیت الله «علیرضا اعرافی» امام جمعه قم امروز پس از اقامه نماز جمعه با تقدیم هدایایی از ایثارگری‌های هوانیروز و امیر خلبان «یوسف قربانی» فرمانده این نیرو تقدیر کرد.

تقدیر امام جمعه قم از فرمانده هوانیروز در آستانه ۱۹ تیر، سالروز رژه حماسی بالگرد‌های هوانیروز از مقابل امام خمینی (ره) در خیابان شهیدان فاطمی (دورشهر) قم صورت گرفت.

همچنین امیر خلبان قربانی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم طی سخنانی ضرورت توجه بیش از پیش به جریان رژه روز ۱۹ تیرماه در قم و پاسداشت آن در کنار حوادثی مثل قیام ۱۵ خرداد و ۱۹ دی خواستار شد.

در همین راستا پرسنل ارتش در قم با برپایی دو ایستگاه صلواتی در ورودی‌های نماز جمعه و نصب تصاویر شهدای شاخص ارتش در مصلای قدس، یاد و خاطره ۱۹ تیر ۱۳۵۸ را گرامی داشتند؛ قرآن و اذان نماز جمعه امروز نیز توسط محمدرضا گل محمدی از پرسنل هوانیروز ارتش قرائت شد.

حجت الاسلام حسن باقری رییس عقیدتی سیاسی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی و امیر سرتیپ دوم نعمت محسنی زرین فرمانده ارشد ارتش در استان قم نیز در برنامه‌های امروز فرمانده هوانیروز حضور داشتند.

تقدیر امام جمعه قم از فرمانده هوانیروز ارتش + تصاویرتقدیر امام جمعه قم از فرمانده هوانیروز ارتش + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار