شهردار تبریز؛

دشمن مکتب ارزشی و فرهنگ اسلامی ما را نشانه رفته‌اند

«هوشیار» با بیان اینکه دشمنان مکتب ارزشی و فرهنگ اسلامی ما را نشانه رفته‌اند، گفت: در این حوزه نباید کوتاهی کنیم و در تمامی زمینه‌های فرهنگی، مطالبات خود را بیان کنیم.
کد خبر: ۶۰۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹ - 04July 2023

دشمنان مکتب ارزشی و فرهنگ اسلامی ما را نشانه رفته‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، «یعقوب هوشیار» شهردار تبریز، امروز، ۱۳ تیرماه، در نشست مجمع مشورتی روسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور در تبریز، انقلاب اسلامی را تبلور انسجام و وحدت در ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: گردهمایی امروز نشانگر وحدت در ایران اسلامی است و به مثابه فرشی بوده که نقش و نگار زیبای آن، فرهنگ‌های مختلف ایران عزیزماست.

وی افزود: تنوع و گوناگونی در حوزه فرهنگ در صورت تجمیع می‌تواند نقش موثری در مکتب اسلامی ایفا کند و در عین حال، در سطح بین‌المللی نیز نگاهی مطالبه گرانه به ما بدهد.

هوشیار، با بیان اینکه دشمنان مکتب ارزشی و فرهنگ اسلامی ما را نشانه رفته‌اند گفت: در این حوزه نباید پا پس بکشیم و در تمامی زمینه‌های فرهنگی، مطالبات خود را بیان کنیم،

شهردار تبریز، به جایگاه فرهنگ در این دوره از مدیریت شهری تبریز اشاره و اظهار کرد: در این دوره از شورای اسلامی شهر چهره‌های فرهنگی زیادی هستند که حضور آنان یاری‌گر ما در اجرای برنامه های فرهنگی است.

وی اضافه کرد: در سایه این همدلی و همراهی، شهرداری تبریز برای اولین بار در سال ۱۴۰۲ پیوست فرهنگی پروژه‌ها را به همراه بودجه تقدیم شورای اسلامی شهر کرد و این اولین قدم در مسیر اعتلای فرهنگ تبریز است که طی آن چهار هزار برنامه فرهنگی و ورزشی تدوین و برای اجرا طی سال جاری آماده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار