فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر خبر داد؛

الحاق ناوشکن تمام ایرانی «دماوند» به ناوگان دریایی شمال در دریای خزر

امیر «شفقت رودسری» از رونمایی ناوشکن تمام ایرانی «دماوند» در حوزه ناوگان شمال نیروی دریایی در روزهای آینده در دریای خزر خبر داد.
کد خبر: ۶۰۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳ - 04July 2023

الحاق ناوشکن تمام ایرانی «دماوند» در دریای خزربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، امیر دریادار دوم «آریا شفقت رودسری» فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر امروز در دوره توانمندسازی مدیران کانون و اعضای شورای سازمان بسیج رسانه استان که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شد، ضمن تبریک ایام با اشاره به اهمیت و فعالیت بسیج رسانه اظهار داشت: نیاز و ضرورت ارتقا و گسترش این حوزه توسط شما و سایر کسانی که در این بخش فعالیت می‌کنند شکل می‌گیرد.

وی جنگ شناختی را از عوامل موثر تسخیر افکار دانست و بیان کرد: امروز پس از عبور از انواع مختلف جنگ‌ها نظیر جنگ سخت و جنگ نرم و ترکیبی، جنگ شناختی مطرح است.

این مسئول ادامه داد: در جنگ شناختی موثرترین عامل برای اینکه افکار جوانان یک جامعه را تسخیر در بیاورند عرصه رسانه و فضای اجتماعی است که در این عرصه شما خواهران و برادران بسیج هستید که با حضور موثر و اقدامات پیشگیرانه و آگهی دادن به نسل جوان می‌توانید اثر گذاری بسیار بالایی را برای مقابله با اهداف پلید استکبار جهانی که در همه عرصه‌ها ناکام مانده داشته باشید.

وی بیان کرد: با این انسجام و وحدت و همدلی در اجرای این فعالیت‌ها در عرصه‌های مجازی و رسانه‌ای مطمئن هستیم که یکبار دیگر این نیات پلید استکبار جهانی در این حوزه به یاس و نامید خواهیم رساند و دست از پا درازتر از این عرصه خارج خواهد شد.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر اضافه کرد: آن چیزی که در بیانات فرماندهی کل قوا در سالگرد ارتحال امام بزرگوار اشاره شد بحث امید دادن به نسل جوان است.

وی افزود: در هر خانه و کاشانه در هر شهر و آبادی و در هر کشوری حتما کمبودات و اشکالاتی وجود دارد، اما با یک نگاه منصفانه‌ای نگاه شود اتفاقات بسیار ارزشمند و بزرگی در داخل کشور و پس از انقلاب اسلامی توسط جوانان بومی کشور رقم خورده که همه مسئولین و ارگان‌ها موظفند همه سازمان‌ها نسبت به بیان نکات مثبت امیدوار کردن ملت و بویژه نسل جوان دستاورد‌های با ارزشی اقدام کنند و در این عرصه شما خواهران و برادران در صف مقدم قرار دارید جزو پیش قراولان این عرصه قرار دارید و عرصه را برای نظام استکبار تنگ و سخت و برای دوست داران این نظام و انقلاب روشن و امیدوار کنید.

امیر دریادار دوم شفقت رودسری با اشاره به دستاوردها و موفقیت‌های ارزشمند نظام در حوزه علمی، نظامی، اجتماعی و سیاسی در بیش از چهار دهه انقلاب، تصریح کرد: گاها به دلیل عدم فعالیت مناسبت نتوانستیم ابتکارات دانشمندان را به ملت و جوانان نشان بدهیم و انتظار داریم اصحاب رسانه امیدآفرینی را در بین ملت ارتقا بدهند.

وی گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش برابر تدابیر و اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند ما بایستی در آبهای جهان حضور پیدا کنیم و آبهای آزاد جهان متعلق برای همه ملت‌هاست و در راستای اجرایی کردن این تدابیر ماموریت ناوگروه 86 را در دستور کار قرار داد و برابر دستور ابلاغی از ستاد کل و ارتش اعزام شد.

این مسئول ابراز داشت: یکی از مولفه‌های اصلی قدرت دریایی مولفه نیروی انسانی است و امروز این دانشگاه با ارزش تمامی نیروی انسانی متخصص لازم در همه زمینه‌های را تأمین می‌کند.

به گفته امیر دریادار دوم شفقت رودسری، امروز این دانشگاه که به قدوم رهبر معظم انقلاب اسلامی شده است، آموزش دهنده نیروها است و دانش آموختگان آن دست به ساخت شناورهایی زدند که به سلامت مأموریت را طی می‌کند.

وی از الحاق ناوشکن تمام ایرانی «دماوند» در حوزه ناوگان شمال نیروی دریایی در دریای خزر خبر داد، خاطرنشان کرد: این ناوشکن دارای تجهیزات بروز و سلاح‌های مناسبت در حوزه سطح و هوا از مانایی و سرعت بسیار مناسبت برخوردار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار