فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع):

امیدآفرینی یکی از رسالت‌های اصحاب رسانه است

سردار «اکبری» با اشاره به اهمیت قلم و اشاره خداوند به آن در قرآن کریم، گفت: جهاد تبیین، مطالبه‌گری، دیدن حقایق و امیدآفرینی یکی از مهم‌ترین رسالت‌های اصحاب رسانه و قلم محسوب می‌شود.
کد خبر: ۶۰۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ - 04July 2023

امیدآفرینی یکی از رسالت‌های اصحاب رسانه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز در آیین رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای عرصه رسانه، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران با دشمنان درگیر یک جنگ سخت بود، اما امروز همگی ما در میدان جنگ نرم قرار داریم.

وی با تاکید بر لزوم تقدیر از اهل قلم و رسانه‌ها، افزود: این موضوع یکی از اهداف اساسی جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با بیان اینکه وظیفه اصحاب رسانه است که در بیان مطالب حق‌بینی، حق‌گویی و حق‌شناسی داشته باشند، ادامه داد: اصحاب رسانه باید مطالبه‌گر دلسوز باشند یعنی همراه با بیان مشکلات پیشنهاد و راهکار‌هایی نیز برای رفع آن‌ها ارائه کنند چراکه اگر مطلبی برپایه حق بیان شود مسلما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

اکبری عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف جشنواره رسانه‌ای ابوذر تجلیل از اصحاب رسانه است چراکه رسانه‌های زمینه برای امیدآفرینی و جذب مشارکت مردم در عرصه‌های گوناگون را فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در تمامی زمینه‌ها، اضافه کرد: انتخابات یکی از عرصه‌های بسیار مهم به شمار می‌آید که به مشارکت حداکثری مردم نیاز دارد و در سال جاری نیز با توجه به در پیش بودن انتخابات دشمنان اقدامات خود برای ناامید کردن مردم و درنتیجه کاهش مشارکت آن‌ها در انتخابات را آغاز کرده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در پایان با اشاره به اهمیت قلم و اشاره خداوند به آن در قرآن کریم، خاطر نشان کرد: جهاد تبیین، مطالبه‌گری، دیدن حقایق و امیدآفرینی یکی از مهم‌ترین رسالت‌های اصحاب رسانه و قلم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار