عضو شورای اسلامی شهر تهران:

باید اقدام قاطعانه برای ساماندهی حریم تئاتر شهر صورت گیرد

نادعلی با اشاره به دستفروشان در اطراف تائر شهر گفت: باید اقدام قاطعانه برای ساماندهی حریم تئاتر شهر صورت گیرد.
کد خبر: ۶۰۰۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹ - 02July 2023

باید اقدام قاطعانه برای ساماندهی حریم تئاتر شهر صورت گیردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «علیرضا نادعلی» سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در جریان صد و پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن محکوم کردن به آتش کشیدن قرآن کریم در کشور سوئد با بیان اینکه چندین بار در صحن شورا و در گفت‌گو با رسانه‌ها در خصوص ساماندهی حریم تئاتر شهر صحبت کردیم، اظهار داشت: سالیان سال این مشکل در محوطه تئاتر شهر وجود دارد و آسیب‌های اجتماعی زیادی در این فضا دیده شده و شهرداری منطقه ۱۱ و سازمان زیباسازی پس از مدت‌ها طرحی خوب را ارائه داده است.

نادعلی با بیان اینکه پس از جلسه‌ای که با مناطق ۱۱، ۶، شرکت ساماندهی مشاغل و شرکت شهربان و حریم بان داشتیم، برخی دوستان فکر می‌کردند ایجاد سازه‌های موقت برای بساط گستران قابل گذشت است، یادآور شد: ما وضعیتی ایجاد کرده ایم که حالا شهردار منطقه ۱۱ در صحنه حضور پیدا می‌کند و دادستانی و پلیس نیز وارد عمل شده و به کمک مدیریت شهری آمده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: اصالتا این حرف که مسئولین شهرداری می‌گویند ما موظف به ایجاد فضای جایگزین برای دستفروشان هستیم اشتباه است. در منطقه ۱ و ۱۹ دوستان این امتحان را انجام دادند و فضایی برای ساماندهی در نظر گرفتند، اما دست فروشان نیامدند و اگر چنین فکر کنیم، طبعا ترجیح می‌دهند بدون مالیات بیایند و بساط کنند و سود خود را ببرند. ما باید اقدام قاطعانه‌ای برای دست فروشی و سد معبر در مناطق شهر انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در فضا‌هایی که در طول زمان طولانی شاهد دست فروشی رها شده بوده ایم نمی‌توانیم بدون طراحی و اقدام قاطعانه کاری برای آن انجام دهیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار