حقوق بشر آمریکایی/ یادداشت

ضرورت مقابله با ماهیت ضد حقوق بشری آمریکایی

مهمترین رسالت همه آن‌هایی که تریبون در اختیار دارند و به خصوص رسانه‌ها و هنرمندان کشور این است که در راستای اجرای فرمان جهاد تبیین در خصوص فعالیت‌های ضد حقوق بشری آمریکا و ایادی‌اش به شکل آفندی عمل کنند.
کد خبر: ۶۰۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ - 01July 2023

ضرورت آفندی عمل کردن در مقابله با ماهیت ضد حقوق بشر آمریکاییگروه استان‌های دفاع‌پرس - سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان؛ هفته حقوق بشر آمریکایی بهترین فرصت برای اجرای فرمان «جهاد تبیین» در خصوص این موضوع مهم است. موضوعی که همیشه تاریخ آن را به گونه‌ای دیگر به خورد افکار عمومی جامعه ایرانی داده‌اند و با وجود امپراطوری رسانه ای‌شان هرگز نگذاشتند که ماهیت پلیدشان در این خصوص برملا شود.

کلید واژه حقوق بشر آمریکایی یکی دیگر از رموز عملیات‌های فرهنگی و رسانه‌ای ما است که رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهی کل قوا آن را صادر و گوشزد کردند و پس از آن بود که ده‌ها هزار تولید محتوا در این خصوص شکل گرفت و نسل نوجوان و جوان ما به پشت پرده‌های فعالیت گسترده ضد بشری استکبار جهانی پی بردند.

متاسفانه اتحادیه اروپا نیز با تاصی از روش منسوخ شده و طناب پوسیده آمریکایی اخیرا دست به فعالیت‌های ضد حقوق بشری زیادی زدند و خوشبختانه به دلیل وجود فضای مجازی و سطح سواد رسانه‌ای مردم دنیا، خیلی سریعتر از آن چه تصور می‌کردند، دست شان رو شد و اتفاقات اخیر رخ داده در خیلی کشورهای اروپایی محصول برملا شدن همین تناقض‌هاست.

مهمترین رسالت همه آن‌هایی که تریبون در اختیار دارند و به خصوص رسانه‌ها و هنرمندان کشور این است که در راستای اجرای فرمان جهاد تبیین در خصوص فعالیت‌های ضد حقوق بشری آمریکا و ایادی‌اش به شکل آفندی عمل کنند و با انتشار اسناد و مدارکی که نشان از جنایات این استعمارگر در سراسر دنیا است نسبت به رسوایی آن اقدام کنند و در عوض قوانین ایرانی و اسلامی که بند بند آن با حقوق انسان‌ها آمیخته شده و مانوس است به نبرد با پلشتی‌های کسانی بروند که ظاهر خود را همیشه آراسته و تمیز نگه می‌دارند اما در باطن همه‌اش دنبال ایجاد جنگ در بین کشورها و تحریم ناجوانمردانه علیه ملت‌ها هستند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار