آیین تکریم و معارفه مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران برگزار شد

آیین تکریم سرپرست اداره‌کل پذیرش و امور اداری ایثارگران و معارفه مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران با حضور معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و جمعی از مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱ - 01July 2023

آیین تکریم و معارفه مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آیین تکریم سرپرست اداره‌کل پذیرش و امور اداری ایثارگران و معارفه مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران با حضور معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و جمعی از مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز (شنبه) برگزار شد.

«محمود پاکدل» معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم ضمن تشکر از «عباسعلی رضایی» در طول تصدی سرپرستی اداره‌ کل پذیرش و امور اداری ایثارگران برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه اداره‌کل پذیرش و امور اداری ایثارگران ورودی بنیاد شهید و امور ایثارگران است، افزود: این جایگاه حساسیت این اداره‌کل را بیشتر نمایان می‌کند و با توجه به اینکه بیشترین قوانین و مقررات قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در این اداره‌کل در حال اجراست بیش از ۹۰ درصد اعتبارات بنیاد در این حوزه هزینه می‌شود.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: قاضی‌زاده هاشمی در حکم ابلاغی مدیرکل جدید پذیرش و امور اداری ایثارگران، برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای کامل مواد قانونی مرتبط با این اداره کل را به‌همراه توجه جدی بر اجرای برنامه‌های عملیاتی در راستای سند تحول خواستار شده است و هوشمند سازی و استقرار سامانه الکترونیکی تطبیق مصادیق احراز ایثارگری، استانداردسازی، بازنگری و اصلاح فرایند‌ها با هدف شفاف‌سازی، حذف دیوان‌سالاری غیر ضروری و کاهش زمان انتظار از مواردی است که مورد تأکید قرار گرفته است.

در ادامه مراسم «عباسعلی رضایی» سرپرست سابق اداره کل پذیرش و امور اداری ایثارگران با بیان اینکه در طول دوران سرپرستی تمامی تلاش خود را برای ایجاد رضایت جامعه ایثارگری بکار گرفته است، تأکید کرد: با همه تلاش‌های صورت گرفته هر خدمتی به ایثارگران ارائه شود ذره‌ای از ایثار، مقاومت و جهاد آنان را جبران نخواهد کرد.

«سید باقر سیدرضایی» مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران نیز با بیان اینکه این اداره کل یک واحد استراتژیک و مهم هم برای جامعه ایثارگری و بنیاد شهید و امور ایثارگران است، اظهار داشت: تمامی تلاش و همت خود را در راستای اجرای برنامه عملیاتی و توجه به اجرای کامل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و ارتقای شاخص‌های سند تحول دولت بکار خواهیم بست.

وی خاطرنشان کرد: با اصلاح فرایند‌ها و استانداردسازی روش‌های اجرای کار تلاش خواهیم کرد تا اداره کل پذیرش و امور اداری ایثارگران به یک واحد شفاف تبدیل شود.

در پایان این نشست با اهدای لوح سپاس از خدمات عباسعلی رضایی تقدیر و حکم انتصاب سیدباقر سید رضایی به عنوان مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران اعطا شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار