رییس دانشگاه امیرالمومنین(ع):

سردار شهید «علی هاشمی» نماد وحدت اقوام بود

سودانی گفت: سردار شهید «علی هاشمی»، نماد وحدت اقوام بود و ما وظیفه داریم که خدمات ارزنده و حماسه‌های این فرزند ماندگار خوزستان را به دنیا معرفی کنیم.
کد خبر: ۵۹۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ - 26June 2023

سردار شهید «علی هاشمی» نماد وحدت اقوام بودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «ناصر سودانی» رییس دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز امروز در یاواره سرلشکر شهید «علی هاشمی» که در مسجد جامع حمیدیه برگزار شد، اظهار داشت: سردار هاشمی معروف به سردار هور، با وجود اینکه زندگی معمولی داشت ولی مردم منطقه به او متکی بودند، این نوع از زندگی او را به عنوان الگویی برای تمامی مردم خوزستان و کشور تبدیل کرد.

وی با بیان سخنی از رهبر معظم انقلاب درباره این شهید بزرگوار گفت: اسم شهید «علی هاشمی»، سردار جوان عرب خوزستانی اهل اهواز، فراموش نخواهد شد. او حقیقت را فهمید، توطئه‌ دشمن را شناخت و تا آخرین قطره خون ایستادگی کرد.

سودانی متذکر شد: سردار شهید «علی هاشمی»، نماد وحدت اقوام بود و ما وظیفه داریم که خدمات ارزنده و حماسه‌های این فرزند ماندگار خوزستان را به دنیا معرفی کنیم.

رییس دانشگاه امیرالمومنین(ع) با تاکید بر مقوله اقتدار و نظام افزود: امروز اقتدار نظام که فرمول‌های منطقه و بین‌المللی را برهم زدند، با وجود نیروهای خدوم و ولایی سپاه همچون حاج «قاسم سلیمانی»، «علی هاشمی» و شهدای جبهه مقاومت است.

سودانی همچنین درباره وضعیت امروز کشور و ارتباط با کشورهای همسایه، بیان کرد: کسی باورش می‌شد حاکم امارات وزیر امور خارجه ما را تا دم در بدرقه کند و وزیر امور خارجه امارات راننده وزیر امور خارجه ما باشد؛ و چین قرارداد خرید پهپاد از ایران انجام دهد؟

وی ادامه داد: رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح باعث شده تا دشمن دیگر حرفی برای گفتن نداشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار