حقوق بشر آمریکایی/ همزمان با هفته قوه قضائیه صورت گرفت؛

دیدار مسئولان قضایی دادگستری خوروبیابانک با خانواده شهدا

مسئولان قضایی دادگستری شهرستان خوروبیابانک به‌مناسبت هفته قوه قضائیه با خانواده شهیدان «علی اکبر مقیمی» و «حسین زرگر» دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۵۹۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶ - 26June 2023

دیدار مسئولان قضایی دادگستری خوروبیابانک با خانواده شهدابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به مقام شامخ خانواده‌های معظم شهدا و همزمان با هفته قوه قضائیه حجت‌الاسلام «محمدحسین رمضانی» امام جمعه شهرستان خوروبیابانک امرور (دوشنبه) به‌همراه «محسن پوربافرانی» رییس دادگستری شهرستان و جمعی از مسئولان با حضور در منزل شهیدان «حسین زرگر» و «علی اکبر مقیمی» از شهدای دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهادت شهید«محمدحسین بهشتی» و ۷۲ تن از یاران با وفایش و گرامیداشت یاد و خاطره آن شهیدان والامقام با خانواده شهدا دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام «محمدحسین رمضانی» امام جمعه شهرستان خوروبیابانک آرامش و امنیت کنونی کشور و نظام اسلامی را نتیجه زحمات و تلاش های ایثارگران و خانواده های معظم شهدا دانست و اظهار داشت: شهدا الگوی ما در کار و زندگی هستند؛ یاد و خاطره شهدا به ما قوت و قدرت می‌دهد تا هرچه بیشتر به مردم خدمت کنیم. از خانواده شهدا، نور و معرفت کسب می‌کنیم.

وی با بیان اینکه پاداش مقام شهید نزد پروردگار محفوظ است، عنوان کرد: امروزه در جوامع مختلف خلا بزرگ فرهنگ شهادت و ایثارگری وجود دارد و این مهم در کشور ما به یک الگو برای تمام دنیا تبدیل شده است.

امام‌ جمعه خوروبیابانک با بیان اینکه سبک زندگی شهدا باید به عنوان الگو به جامعه معرفی شود، تصریح کرد: هویت ملی ما در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت باید ارتقا پیدا کند و با فرهنگ‌سازی این موضوع تحقق می‌یابد.

حجت‌الاسلام رمضانی در پایان دیدار از درگاه الهی توفیق روزافزون خدمت‌گزاران نظام به ویژه خادمان شهدا را خواستار شد و گفت: پاسداشت شهدا و یادآوری رشادت‌های دوران دفاع مقدس، احیاگر فرهنگ ایثار و شهادت است و ترویج آن ادای دین نسبت به فداکاری و ایثار رشادتمندانه این عزیزان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار