شهید «رفسنجانی‌پور»:

سعی در درک حقیقت انقلاب اسلامی داشته باشید

شهید «محمدحسن رفسنجانی‌پور» در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: امید است حقیقت اسلام و انقلاب اسلامی را درکرده و در مقابل اوامر و دستورات ولایت فقیه مطیع باشید.
کد خبر: ۵۹۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۹ - 28June 2023

امید است، حقیقت اسلام و انقلاب اسلامی را درک نمایید

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، شهید «محمدحسن رفسنجانی‌پور» بيست و چهارم آبان ۱۳۴۷، در روستای «روان‌مهران» از توابع شهرستان رفسنجان به دنيا آمد. تا اول متوسطه درس خواند و با شروع جنگ تحمیلی به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. وی سرانجام در دوازدهم تير ۱۳۶۵، در مهران به شهادت رسید.

بخش از وصیت‌نامه «رفسنجانی‌پور»:

سلام به شما رزمندگان جان بر کف و سلحشور و شما امت شهیدپرور و مقاوم سرزمین پاک و مقدس ایران و در آخر سلام به تو ای پدر بزرگوار و ارجمندم و ای مادر گرامی و مهربانم و به‌تو ای یگانه برادرم و خواهران عزیزم. شما ای والدین عزیزم را وصیت می‌کنم حقی که مسئولیت انسان بودن در قبال اسلام بر دوش تک تک ما به عنوان مسلمان و شیعه است توجه داشته باشید. این حق عظیم‌تر از حقوق عاطفی و اجتماعی است. من بر خود واجب دانستم که به دعوت امام بزرگوار در جبهه حضور پیدا کنم و نبرد علیه مدعیان دروغین اسلام و کسانی که سرتا پای وجودشان ظلم و فساد و تباهی است را بر ماندن ترجیح دادم.

ای برادران و خواهران گرامی امید است حقیقت اسلام و انقلاب اسلامی را درک کرده و در مقابل اوامر و دستورات ولایت فقیه مطیع باشید، چرا که پذیرفتن ولایت علی (ع) و یازده فرزندش و همچنین ولایت فقیه به معنای پیرو بودن و مطیع بودن از دستورات و برنامه‌های ارزشمند آنها است که در نهایت همان دستور پیامبر گرامی اسلام و دستور خداوند است.

وقتی تاریخ پر از افتخار ائمه و بزرگان دین اسلام را بررسی می‌کنیم زندگی آنها برگ‌های زرینی در دفتر تاریخ اسلام است، خصوصا حماسه خونین حضرت حسین بن علی (ع) که درسی برای نسل‌های بعد از ایشان شد.
 
ای برادران عزیزم خدای ناکرده زر و زیور دنیا و متاع فریبنده دنیوی شما را فریب ندهد که هم خسران دنیوی و هم خسران اخروی شما را شامل می‌شود. دنیا دار فانی است اما آنچه برای انسان می‌ماند و حیات و سعادتمند انسان را در دنیای آخرت تعیین می‌کند اعمال نیک و شایسته و پیروی از دستورات قرآن است.
 
من بنا به وظیفه خودم و شناختم در حد توانایی‌ام بر سر دوراهی حیات و ممات دنیا و آخرت اندیشیدم و از خدایم خواستم که مرا نسبت به دنیا بی‌تفاوت گرداند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها