نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

50 درصد ظرفیت کشور در دست اصناف است

«پاک‌فطرت» با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت که بیش از 50 درصد از پتانسیل کشور در دست اصناف است و بر همین اساس، دولتی‌ها باید به جامعه صنفی توجه بیشتری کنند و نمایندگان و قانونگذاران مجلس هم در صورت نیاز، قوانین را به نفع آن‌ها اصلاح کنند.
کد خبر: ۵۹۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۵ - 25June 2023

به گفته رهبر معظم انقلاب، 50درصد پتانسیل کشور در دست اصناف استبه گزارش دفاع‌پرس از فارس «علیرضا پاک فطرت»، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در همایش «اصناف، نگین اقتصاد» با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمود «بیش از 50 درصد از ظرفیت کشور در دست اصناف است» اظهار داشت: دولتی‌ها باید به جامعه صنفی توجه بیشتری کنند و نمایندگان و قانونگذاران مجلس هم در صورت نیاز، قوانین را به نفع آن‌ها اصلاح کنند.

پاک‌فطرت با اشاره به موضوع مالیات که این روز‌ها برای اصناف مشکلات متعدد ایجاد کرده است، توضیح داد که اصناف، تولید کننده هم هستند و دولت باید از واحد‌هایی مالیات بگیرد که مغازه‌ای اجاره کرده اند و یک ریال مالیات نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه این ظرفیت وجود دارد که مدیریت شهری و شهرداری‌ها در کنار اصناف باشند و آن‌ها را از خودشان بدانند، اذعان داشت: با بهره گیری از ظرفیت اصناف می‌توان فضای سبز شهری، زیباسازی و نابه هنجاری‌های بصری شهر را ساماندهی کرد.

پاک فطرت با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: بیش از 50 درصد از ظرفیت کشور در دست اصناف است و بر همین اساس، دولتی‌ها باید به جامعه صنفی توجه بیشتری کنند و نمایندگان و قانونگذاران مجلس هم در صورت نیاز، قوانین را به نفع آن‌ها اصلاح کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار