فرماندار ویژه ملایر:

هدف از برگزاری یادواره‌ شهدا تکریم فرهنگ شهادت و مقاومت است

«اسماعیلی» گفت: خلاصه وصیت‌نامه ۵۷ شهید والامقام حسین‌آباد شاملو و شاه‌بیت وصیت‌نامه تمامی شهدا، استقلال و آزادی، هویت ملی، دفاع از حریم ولایت، منافع ملی، اسلام و انقلاب است.
کد خبر: ۵۹۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳ - 23June 2023

نکته اصلی در وصیت‌نامه شهدا دفاع از حریم ولایت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سلمان اسماعیلی» فرماندار ویژه ملایر در بیست‌ و پنجمین یادواره ۵۷ شهید سرافراز حسین‌آباد شاملو، اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا برای تکریم فرهنگ شهادت، عزت و مقاومت است.

وی افزود: خلاصه وصیت‌نامه ۵۷ شهید والامقام حسین‌آباد شاملو و شاه‌بیت وصیت‌نامه تمامی شهدا، استقلال و آزادی، هویت ملی، دفاع از حریم ولایت، منافع ملی، اسلام و انقلاب است.

 فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه دولت به معنی واقعی کلمه در مسیر شهدا حرکت می‌کند، تصریح کرد: از گروه‌های مقاومت در اقصی دنیا حمایت، دفاع و پشتیبانی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ارتش قهرمان جمهوری اسلامی با پرچم پرافتخار ایران در دور دنیا با نام «ناوگروه افتخارآفرین ۸۶» دور افتخار می‌زند و هم از موشک هایپرسونیک خود رونمایی می‌کند.

اسماعیلی یادآور شد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، هم پای عزت و کشور ایستاده‌، هم اقتصاد را مقاوم می‌کند و هم چرخ اقتصاد را به حرکت در می‌آورد.

وی با بیان اینکه امروز از موضع عزت برای تعقیب منافع ملی مذاکره می‌کنیم، گفت: هم‌اکنون درهای کشور مملو از ترافیک روسای کشورهای مختلف برای مذاکره با کشور و دولت سیزدهم هستند و پیروزی‌های بزرگی تا به امروز رقم خورده و پیروزی‌های بزرگ دیگر نیز در راه است.

فرماندار ملایر ادامه داد: تغییر رفتار عربستان سعودی، امارات، مصر، عمان و همه کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای غربی را امروز بعد از سال‌ها می‌بینیم. این موفقیت‌ها و دستاوردها همه در سایه مقاومت ایجاد شده است.

وی بیان داشت: دشمنان مرتب می‌گفتند ما زبان دنیا را بلد نیستیم و مرتب هر روز گره کور بر پرونده کشور زدند، اما دولت سیزدهم پای منافع مردم ایستاد.

اسماعیلی متذکر شد: در هر کجای عالم با افتخار به نام مردم و شهدا، منافع بزرگ و آرمان‌های شهدا و امام راحل را دنبال می‌کنیم و هر روز بیشتر از گذشته به پیروزی نزدیک هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار