مسئول فضای مجازی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

تعداد علاقه‌مندان به جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی از دشمنان بیشتر است

سرهنگ «راستی» گفت: تعداد عناصر فارسی‌زبان علاقه‌مند به جمهوری اسلامی در فضای مجازی از دشمنان انقلاب اسلامی بالقوه بیشتر است، اما این افراد بالفعل نیستند.
کد خبر: ۵۹۸۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴ - 22June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ «احسان راستی» مسئول فضای مجازی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولین فضای مجازی چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: با توجه به اینکه در فضای مجازی به وجود یک ساختار برای اجرای عملیات شناختی نیاز بود بررسی‌های بسیاری صورت گرفت و درنهایت در راستای تحقق سه محور کلی رصد و تحلیل، تحلیل و تولیدمحتوا، انتشار و شبکه‌سازی کمیته‌ها و کارگروه‌هایی ایجاد شد.

وی افزود: سکو‌های انتشار در فضای مجازی سه فرمت کلی یعنی متن‌محور، مدیامحور و تعاملی را شامل می‌شوند بنابراین در کمیته تامین و تولید محتوا سه کارگروه تولیدات متنی، رسانه‌ای و گرافیکی یا تعاملی ایجاد شد، در کمیته انتشار نیز دو کارگروه تحت عنوان پلتفرم‌ها و شبکه‌سازی تشکیل شد.

سرهنگ راستی ادامه داد: تعداد عناصر فارسی‌زبان علاقه‌مند به جمهوری اسلامی در فضای مجازی از دشمنان انقلاب اسلامی بالقوه بیشتر است، اما این افراد بالفعل نیستند.

مسئول فضای مجازی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: یافتن عناصر همراه با جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی و ایجاد ارتباط میان آن‌ها درواقع به معنی شبکه‌سازی است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به حوزه رصد فضای مجازی، یادآور شد: رصد‌ها نباید تنها به صورت سلبی باشد بلکه رصد ایجابی نیز لازم است یعنی اگر گروه یا فردی اقدام به تولید محتوای صحیح می‌کند باید شناسایی و مورد حمایت قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار