در مراسم تحلیف فراگیران هنگ آموزشی منطقه پدافند هوایی شمال شرق مطرح شد؛

فرمانده منطقه پدافند هوایی امام رضا (ع): نیروی انسانی کارآمد مهمترین سرمایه در حفظ امنیت و استقلال کشور است

امیر «معصومی» گفت: ایران اسلامی، برای حفظ استقلال، امنیت و تمامیت ارضی خود نیاز به نیروی انسانی کارآمد، مقتدر، مومن و معتقد به آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد.
کد خبر: ۵۹۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶ - 21June 2023

فرمانده منطقه پدافند هوایی امام رضا (ع): نیروی انسانی کارآمد مهمترین سرمایه در حفظ امنیت و استقلال کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ دوم «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق امام رضا علیه‌السلام در مراسم تحلیف و اخذ سردوشی فراگیران وظیفه هنگ آموزشی این منطقه که امروز در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: ایران اسلامی، برای حفظ استقلال، امنیت و تمامیت ارضی خود نیاز به نیروی انسانی کارآمد، مقتدر، مومن و معتقد به آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد.

وی افزود: در همین راستا شما جوانان بایستی پس از طی دوره آموزشی، برای خدمت در ارتش جمهوری اسلامی و دفاع از اسلام و انقلاب تمام تلاش و کوشش خود را به کار ببندید و با توکل بر خدا و استعانت از ائمه اطهار از مشکلات عبور کنید تا به پیروزی و موفقیت دست پیدا کنید.

این فرمانده ارشد نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود نیروی انسانی کارآمد را مهمترین سرمایه هر سازمان و نهادی دانست و خطاب به فراگیران منطقه پافند هوایی شمال شرق گفت: شما در جریان آموزش‌های مختلفی که در طول دوره پشت سر گذاشتید تجارب زیادی را بدست آوردید که شما را تبدیل به نیروهای کارآمد و قوی کرده است؛ بر همین اساس مهمترین سرمایه برای نیروی پدافند هوایی محسوب می‌شوید.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالشرق تصریح کرد: از نشانه‌های نیروی انسانی کارآمد، مومن و معتقد بودن به آرمان‌های انقلاب اسلامی، دلسوز و فداکار بودن و انضباط است. شما در هر کجا از سرزمین اسلامی‌مان که مشعول به خدمت می‌شوید باید ویژگی‌های نیروی انسانی کارآمد در وجود و عملکرد شما به بهترین نحو ممکن عینیت پیدا کند.

در این مراسم پس از ادای سوگندنامه توسط کارکنان وظیفه و خواندن خطابه توسط نمایندگان قدیم و جدید، توسط امیر معصومی از کارکنان وظیفه نمونه در طول دوره تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار