رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز:

مسئولیت‌ رسانه‌ها در «جهاد تبیین» ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است

سرهنگ پاسدار «موسوی» با اشاره به اینکه ترویج گفتمان انقلاب اسلامی یکی از مهمترین مسئولیت‌های رسانه‌ها در عرصه جهاد تبیین است، گفت: رسانه‌ها سنگربان انقلاب اسلامی در جنگ روایت‌ها هستند.
کد خبر: ۵۹۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۸ - 23June 2023

ترویج گفتمان انقلاب اسلامی یکی از مهمترین مسئولیت‌های رسانه‌ها در عرصه جهاد تبیین استسرهنگ پاسدار «سید محمدرضا موسوی» رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، اظهار داشت: هدف رسانه‌های اصیل انقلابی انتقال پیام‌های ارزشی و مومنانه در جهت نهادینه کردن ارزش‌ها در جامعه است.

وی با بیان اینکه فعال رسانه داخلی تفاوت بنیادی با خبرنگاران رسانه‌های بیگانه دارند، تصریح کرد: خبرنگار اصیل انقلابی انسانی آزاده و آزاد اندیش است که به دنبال انتشار حقایق و روشنگری اذهان مردم است در حالی که خبرنگار در رسانه‌های بیگانه ابزاری در جهت تحقق اهداف شیطانی آن‌ها است.

سرهنگ موسوی تبیین فرهنگ و معارف دفاع مقدس را یکی دیگر از مسئولیت‌های تاریخی اصحاب رسانه دانست و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در برابر انتقال فرهنگ شهدا و ایثارگران به جامعه مسئول هستند چرا که این فرهنگ می‌تواند نور بصیرت را در جامعه و به ویژه در میان نسل جوان بازتاب دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار