جانشین فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق ارتش:

امنیت آسمان کشور خط قرمز پدافند هوایی است/ برای حراست از مرز‌های هوایی کشور تعارفی وجود ندارد

امیر سرتیپ دوم «عباسی» گفت: امنیت آسمان کشور حاصل تلاش فرماندهان و رشادت‌های کارکنان پدافند هوایی ارتش است لذا خط قرمز نیروی پدافند هوایی امنیت آسمان است و در راستای حراست از مرزهای هوایی کشور نیز هیچ تعارفی وجود نخواهد داشت.
کد خبر: ۵۹۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷ - 21June 2023

امنیت آسمان کشور خط قرمز پدافند هوایی است/ برای حراست از مرز‌های هوایی کشور تعارفی وجود نداردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، امیر سرتیپ دوم «حجت عباسی» جانشین فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق ارتش امروز (چهارشنبه) در بازدید از پست‌های دیده‌بانی این منطقه پدافندی و دیدار با فرماندهان پاسگاه‌های مرزبانی فراجا در استان خراسان جنوبی، با اشاره به اینکه امنیت مرزهای هوایی زیرچشم مدافعان آسمان قرار دارد، اظهار داشت: امنیت پایداری که امروز در مرزهای هوایی کشور داریم بی‌نظیر است و یکی از عوامل  پایداری این امنیت هم‌افزایی با سایر نیروهای مسلح، به خصوص همکاران فراجا در پست‌های دیده‌بانی است.

وی با اشاره به اینکه امروز پدافند هوایی ارتش با در اختیار داشتن سامانه‌های متعدد و به‌روز راداری، موشکی و پهپادی آماده مقابله با هرگونه تهدیدی از سوی دشمنان است، افزود: امروز کارکنان وظیفه نیروی پدافند هوایی ارتش مستقر در پست‌های دیده‌بانی در کنار همرزمان مرزبانی با همه توان از امنیت و اقتدار کشور در برابر دشمنان و بیگانگان دفاع و اجازه نمی‌دهند خدشه‌ای بر این اقتدار و امنیت وارد شود.

جانشین فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق ارتش با بیان اینکه فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران تحت رصد نیروی پدافند هوایی ارتش قرار دارد، افزود: مدافعان آسمان ولایت در یگان‌های پدافند هوایی ارتش به صورت شبانه‌روز و بی‌وقفه تمام تحرکات را زیر نظر داشته و از مرزهای هوایی کشور حراست و نگهبانی می‌کنند.

امیر سرتیپ دوم عباسی خاطرنشان کرد: پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران این روزها با توسعه تجهیزات نظامی و به‌کارگیری نیروهای توانمند خود توانسته امنیت و آرامش را برای ایران از طریق مرزهای هوایی حفظ کند.

وی با بیان اینکه جایگاه دیده‌بان بصری هوایی بسیار حساس و راهبردی است، متذکر شد: دیده‌بان بصری هوایی یکی از راهکارهایی است که برای کشف اهداف هوایی مورد استفاده قرار می‌گیرد لذا افزایش دقت و سرعت در گزارشات دیده‌بانی می‌تواند در شناسایی اهداف مورد نظر کمک فراوانی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار