جانشین فرمانده سپاه بوشهر:

مسئولان ظرفیت‌ها و پیشرفت‌های کشور را در جامعه تبیین کنند

سردار «دشتی» گفت: استان بوشهر با برخورداری از ظرفیت‌ها و پیشرفت‌های متعدد صنعتی، شایسته است مسئولان در راستای آگاه شدن جامعه نسبت به این ظرفیت‌ها و پیشرفت‌ها آن‌ها را تبیین کنند.
کد خبر: ۵۹۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲ - 20June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، مسئولین ظرفیت‌ها و پیشرفت‌های کشور را در جامعه تبیین کنندسردار پاسدار «عبدالرضا دشتی» جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در نشستی با اعضای قرارگاه راهیان نور و گردشگری این سپاه اظهار داشت: استان بوشهر با برخورداری از ظرفیت‌ها و پیشرفت‌های متعدد صنعتی، شایسته است مسئولان در راستای آگاه شدن جامعه نسبت به این ظرفیت‌ها و پیشرفت‌ها آن‌ها را تبیین کنند.

سردار دشتی با اشاره به اعزامی‌های دانش آموزان استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ به مناطق عملیاتی افزود: سال گذاشته توانستیم ۷ هزار دانش آموز از استان بوشهر به مناطق عملیاتی اعزام و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متنوعی را برای آن‌ها تدارک ببینیم.

وی هدف از برگزاری اردو‌های دانش آموزی را انتقال فرهنگ، ارزش‌ها و پیشرفت‌های کشور برای دانش آموزان دانست اضافه کرد: اردو‌های دانش آموزی در راستای انتقال فرهنگ اسلامی، انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا و انتقال پیشرفت‌های نظام و انقلاب نظیر پیشرفت‌های هسته‌ای، کشتی سازی، موشکی و... برای دانش آموزان برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر را نماد مقاومت در کشور دانست و عنوان کرد: با توجه به ایثارگری‌های متعدد شهیدان استان بوشهر در مقابله دشمنان و جنگ‌های رودر رو با استکبار‌های جهانی این استان استانی مقاوم در کشور به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار