فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور:

شهادت ضامن تداوم انقلاب اسلامی است

سرهنگ «احمدی» گفت: رمز پیروزی و شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایتمداری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۵۹۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸ - 19June 2023

شهادت ضامن تداوم انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ «حسین احمدی» که به تازگی به فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور منصوب شده است در اولین ساعات کاری خود با حضور در گلزار شهدای بهشت فصل شهرستان نیشابور ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کرد.

سرهنگ احمدی در این مراسم اظهار داشت: رمز پیروزی و شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایتمداری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: شهدا با ایثار و ازجان‌گذشتگی ثابت کردند سربازان واقعی و مدافعان حقيقی ولايت هستند و این درسی است که از مکتب غدیر خم فراگرفته بودند.

فرمانده انتظامی نیشابور با تاکید بر اینکه شهادت افتخار عظیمی است که نصیب مجاهدان مخلص که شایستگی آن را دارند، می‌شود؛ خاطرنشان کرد: شهدا پایه‌گذاران اصلی امنیت و عزت هستند بر همین اساس پیروی از مکتب شهدا اعتقاد قلبی ماست.

احمدی در ادامه با اشاره با نقش شهرستان نیشابور در دفاع مقدس و صیانت از انقلاب اسلامی گفت: نیشابور با تقدیم دو هزار و ۴۰۰ شهید و هم چنین ۱۰۴ شهید فراجا این حقیقت را به اثبات رساند که همواره آماده جانفشانی و ایثار است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تأکید کرد: همه باید در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت بکوشیم و بدانیم در برابر قطره‌قطره خون شهدا مسئول هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها