شهید ابوالحسن آخوندی سورکی:

محافظت از اسلام وظیفه شرعی مسلمانان است

شهید ابوالحسن آخوندی سورکی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: برادران و خواهران مسئله اسلام است و وظیفه شرعی هر مسلمان است که از اسلام محافظت کند.
کد خبر: ۵۹۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸ - 19June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «ابوالحسن آخوندی سورکی» یکم فروردین ۱۳۴۸ در روستای سورک از توابع شهرستان بروجن به دنیا آمد، از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و شانزدهم آبان ۱۳۶۳ در پنجوین عراق بر اثر اصابت ترکش شهید شد. مزار وی در گلستان شهدای زادگاهش واقع شده است.

این شهید والامقام در وصیت‌نامه خود آورده است:

برادران و خواهران مسئله اسلام است و وظیفه شرعی هر مسلمان است که از اسلام محافظت کند.

این باید افتخار شما خانواده‌های شهدا باشد که فرزندانتان را در راه خدا داده‌اید و هیچ برای فرزندانتان ناراحت نباشید، چون فرزندان شما راهی را رفته‌اند که حسین (ع) آن راه را رفته است.

پدر و مادرم از اینکه فرزند خود را در راه اسلام دادید روحیه‌ای قوی و تازه داشته باشید که دشمنان داخلی لرزه به جان آن‌ها بیفتد.

خواهران و برادران من امیدوارم که از کشته شدن من ناراحت نشوید و مانند کوه استوار باشید و با سخنان آتشین خود منافقین و دشمنان اسلام را سرکوب کنید برای من هیچ گریه نکنید و استوار باشید تا پیروز شوید که خداوند صبر کنندگان را دوست دارد.

دوستانم و همکلاسیانم درس خواندن یک عبادت است درس بخوانید و برای اسلام تبلیغ کنید نماز جماعت به پای دارید و در کلاس‌های عقیدتی و احکام شرکت کنید، قرآن و کتاب مطالعه کنید، در دعا‌های توسل و کمیل امام (ره) و رزمندگان را دعا کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار