تمرین ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با حزب‌الله لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی درگیری با تکاوران حزب‌الله لبنان در فلسطین اشغالی را به صورت ویژه شبیه‌سازی کرد.
کد خبر: ۵۹۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ - 18June 2023

تمرین ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با حزب‌الله لبنانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ارتش رژیم صهیونیستی در اقدامی که در رسانه‌های صهیونیستی علنی نشده بود، درگیری با نیرو‌های حزب‌الله را شبیه‌سازی کرد.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت»، امروز (یکشنبه)، فاش کرد که یگان ویژه رژیم صهیونیستی در تیپ «گولانی» - یکی از تیپ‌های پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی- ماه گذشته میلادی درگیری با رزمندگان حزب‌الله در خاک فلسطین اشغالی را شبیه سازی کرده است.

تیپ ویژه گولانی به صورت خاص درگیری با نیرو‌های «رضوان» حزب‌الله - یگان ویژه حزب‌الله - را تمرین کرده‌اند.

یدیعوت آحارانوت اضافه کرد که در این رزمایش پیدا کردن محل استقرار رزمندگان رضوان و آمادگی برای حمله هوایی به این نیرو‌ها تمرین شده است.

تکاوران حزب‌الله با نام نیرو‌های «رضوان» شناخته می‌شوند که این نام برگرفته از نام «عماد مغنیه» فرمانده نظامی شهید حزب‌الله معروف به «حاج رضوان» می‌باشد؛ فرمانده‌ای که صهیونیست‌ها در سال ۲۰۰۸ طی عملیاتی در دمشق او را ترور کردند.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» پیشتر در یادداشتی با اشاره به مهارت بالای رزمندگان یگان رضوان در انجام حمله عنوان کرده بود که اعضای یگان رضوان در خط مقدم هر حمله حزب‌الله علیه تل آویو خواهند بود و عملیات نفوذ به شهرک‌های صهیونیستی در طول مرز فلسطین اشغالی به همراه موج شلیک موشک‌ها و راکت‌ها توسط آن‌ها صورت خواهد گرفت.

جروزالم پست همچنین اشاره کرده بود که نیرو‌های یگان رضوان سال‌ها در سوریه جنگیده‌اند و تجربه عملیاتی گسترده‌ای دارند.

تکاوران رضوان در رزمایش اخیر حزب‌الله که در جنوب لبنان برگزار شد، اجرای عملیات در شهرک‌های صهیونیستی و به اسارات درآوردن صهیونیست‌ها را شبیه‌سازی کردند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار