پیکر شهید «مهدی شاهملکی» تشییع شد

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر پاسدار شهید «مهدی شاهملکی» با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ - 17June 2023

پیکر پاک شهید «مهدی شاهملکی» تشییع شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پیکر پاک و مطهر شهید والامقام «مهدی شاهملکی» از سپاهیان مدافع امنیت استان، روز جمعه با حضور گسترده خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم در کرمانشاه تشییع شد.

در این مراسم باشکوه که پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه و از مقابل مسجد جامع کرمانشاه آغاز و تا گلزار مطهر شهدای باغ فردوس کرمانشاه محل خاکسپاری این شهید گرانقدر ادامه داشت، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه آیت‌الله مصطفی علما، محمد طیب صحرایی استاندار، شورای اداری استان از جمله خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد کرمانشاه، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی به همراه نیرو‌های تحت امر، اصناف و اقشار مختلف مردم نمازگزار و ولایت‌مدار کرمانشاه حضور داشتند.

پاسدار شهید «مهدی شاهملکی» از مدافعان امنیت در استان کرمانشاه، روز چهارشنبه ۲۴ خرداد ماه در درگیری با اشرار مسلح در یکی از مناطق شهر اسلام‌آباد غرب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار