استاندار همدان تاکید کرد؛

توجه به ظرفیت موزه دفاع مقدس همدان برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان

«قاسمی‌فرزاد» گفت: مجموعه‌های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، غارعلیصدر و اردوگاه‌های تفریحی و آموزشی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان مورد استفاده قرار گیرند‌.
کد خبر: ۵۹۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸ - 17June 2023

توجه به ظرفیت موزه دفاع مقدس همدان برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز (شنبه) در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سال جاری، اظهار داشت: تمام امکانات و ظرفیت‌ها باید در اختیار غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان قرار گیرد.

وی افزود: در برنامه‌ریزی اوقات فراغت، بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان از مراکز تولیدی، صنعتی، کشاورزی و کارخانجات مدنظر قرار گیرد.

استاندار همدان یادآور شد: با هماهنگی سازمان حفاظت از محیط‌زیست می‌توان از ظرفیت بعضی مناطق حفاظت شده در جهت آموزش مراقبت از محیط زیست در قالب اردوهای دانش‌آموزی و دانشجویی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: مجموعه‌های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، غارعلیصدر و اردوگاه‌های تفریحی و آموزشی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان مورد استفاده قرار گیرند.

قاسمی فرزاد متذکر شد: حضور مربیان تربیتی و طلاب حوزه‌های علمیه در جمع نوجوانان و جوانان در خلال برنامه‌های گردشگری و تفریحی اثرگذاری قابل توجهی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار