معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

محور خدمات در سواحل اجرای طرح‌های فرهنگی و ارتقای امنیت اخلاقی است

«سلگی» گفت: در سال جاری محور خدمات در سواحل، کاهش غریق و اجرای طرح‌های فرهنگی و ارتقای امنیت اخلاقی است.
کد خبر: ۵۹۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹ - 16June 2023

محور خدمات در سواحل اجرای طرح‌های فرهنگی و ارتقای امنیت اخلاقی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «روح الله سلگی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران روز پنجشنبه در جلسه ستاد ساماندهی سواحل مازندران با حضور مدیران اجرایی و فرهنگی و شرکت وبیناری فرمانداران استان، با اشاره به آغاز موج سفر‌های تابستانی مسافران به این استان اظهار داشت: امسال محور خدمات در سواحل کاهش غریق و اجرای طرح‌های فرهنگی و ارتقای امنیت اخلاقی است.

وی با تاکید بر سیاست قطعی دولت در فراهم آوردن نشاط اجتماعی، ادامه داد: برای این منطور گروه‌های فرهنگی مردم نهاد با همیاری دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی پای کار آمدند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به مسئولیت خطیر فرمانداران در این حوزه یادآور شد: با هماهنگی فرمانداران و تلاش مجریان طرح‌های سالم‌سازی دریا، نیاز‌های خدماتی مسافران در سواحل تامین خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر اهمیت تلاش برای کاهش غریق در طرح‌های دریا، افزود: با هدف تامین سلامت مسافران، راه‌های ورودی به مناطق ممنوعه شنا مسدود خواهد شد.

سلگی، اظهار کرد: امسال با همکاری جمعیت هلال احمر هزار و ۳۰۰ ناجی غریق در طول نوار ساحلی مازندران مستقر شدند.

وی گفت: امسال مسئولیت تامین امکانات رفاهی و تأمین ناجیان غریق و اجرای طرح‌های فرهنگی در پلاژ‌های خصوصی با نظارت فرمانداران به مالکان پلاژ‌های ساحلی سپرده شد.

سلگی، ضرورت توجه به تأمین امکانات مورد نیاز مانند نان، سوخت و کالا‌های ضروری مسافران در شهر‌های ساحلی را یادآور شد و افزود: فرمانداران باید با هماهنگی جهاد کشاورزی، صمت، غله و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در این زمینه اقدام کنند.

معاون استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: تأمین رفاه مسافران و کاهش هزینه‌های سفر‌های تابستانی سیاست محوری دولت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار